1. « Wróc do  Części
  2. « Wróc do  FORD
  3. « Wróc do  MONDEO I Turnier (BNP)
  4. « Wróc do  2.0 i 16V 4x4
  5. « Wróc do  Części samochodowe online – sklep ARWIT Szczecin, Mierzyn
  6. « Wróc do  Sprzęgło
  7. « Wróc do  Zestaw sprzęgieł
  8. Zestaw sprzęgieł Arwit SCHAEFFLER LUK 640 3027 18

Zestaw sprzęgieł Arwit SCHAEFFLER LUK 640 3027 18

5323,74 zł z VAT
4328,24 zł netto
Liczba sztuk
Dostawa części samochodowych
Kurier (wysyłka w 24h) - 16,00 zł darmowa od 299 zł
Odbiór osobisty w Mierzynie - 0,00 zł
Towar dostępny ( 4 )
Numer katalogowy produktu (kod produktu) - 01629652
Numer OEM / Kod producenta - 01629652
Kategoria produktu - Zestaw sprzęgieł Arwit
Producent / Marka części - SCHAEFFLER LUK
Jednostka sprzedaży (szt./komplet) - SZT
Kod EAN - 4005108334756
Kod SKU - AR_01629652
Informacje o producencie i pochodzeniu części: SCHAEFFLER LUK Schaeffler Automotive AftermarketGmbH & Co. KG Adres: De-Saint-Exupéry-Straße 8, 60549 Frankfurt am Main Kraj: niemcy E-mail: aftermarket.de@schaeffler.com Tel: +4969271350
Zestaw sprzęgieł Arwit SCHAEFFLER LUK 640 3027 18
Kod produktu - 01629652
Producent - SCHAEFFLER LUK
Jednostki - SZT
Ilosc - 1
EAN - 4005108334756
Średnica [mm] - 400
Sprzęgło - dla pojazdów ze sprzęgłem dwutarczowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 - z łożyskiem oporowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 - z trzpieniem centrującym
Zamienniki – odpowiedniki
Wczytywanie...
Numery oryginalne (OEM / OE)
EATON 104952-1 EATON 1049521 SACHS 3400 000 074 SACHS 3400000074 SACHS 3400 000 075 SACHS 3400000075 SACHS 3400 000 488 SACHS 3400000488 SACHS 3400 000 620 SACHS 3400000620 SACHS 3400 600 613 SACHS 3400600613 SACHS 3400 700 360 SACHS 3400700360 SACHS 3400 700 422 SACHS 3400700422 SACHS 3400 700 423 SACHS 3400700423 Schaeffler LuK 2 040 L03 51 Schaeffler LuK 2040L0351 TRIPLE FIVE 70 03 60 TRIPLE FIVE 700360 VALEO 827273 VOLVO 85000312 VOLVO 85000597 VOLVO 85000773
Zastosowanie – do jakich aut pasuje
Wczytywanie...
Wczytywanie...
Zawartość zestawu / elementy w komplecie
Wczytywanie...
Kod
Nazwa
Ilość
Brak części w zestawie
Opinie i oceny klientów ARWIT
Wczytywanie...
Nie ma jeszcze opinii o produkcie

W nowoczesnych samochodach z ręczną skrzynią biegów sprzęgło jest obsługiwane przez zewnętrzny lewy pedał. Z mechanizmem sprzęgła jest on scalony poprzez łączenie hydrauliczne lub kablowe. W starszych samochodach sprzęgło jest obsługiwane przez połączenie mechaniczne. Mimo że sprzęgło może być umiejscowione fizycznie blisko pedału sterującego, niezbędne do zapewnienia jego prawidłowej pracy jest zamontowanie elementów uruchamiających w pewnej odległości od silnika. Umożliwia to jego płynną pracę ponieważ redukuje wpływ drgań jednostki napędowej. Na zmniejszenie drgań ma wpływ także odpowiednia konstrukcja zawieszenia silnika. Gdyby był on zamontowany sztywno, płynna praca sprzęgła byłaby niemożliwa, gdyż drgania wywoływane w trakcie jego pracy byłyby przenoszone na nie. Sprzęgło samochodowe zbudowane jest z tarczy, docisku i łożyska. Sprzęgło poprzez koło zamachowe łączy się z silnikiem. Głównym zadaniem koła zamachowego jest przełożenie napędu z wału korbowego na sprzęgło. Domyślnie sprzęgło jest ustawione w pozycji łączącej skrzynię biegów z silnikiem. Poprzez wciśnięcie sprzęgła następuje jego odłączenie. Sprzęgło znajduje się między silnikiem a skrzynią biegów. Odłączenie go jest niezbędne do zmiany biegów. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła jego widełki i łożysku odciągają tarcze dociskową powodując w ten sposób zwolnienie tarczy. Tarcza sprzęgłowa przylega do koła zamachowego słabiej lub w ogóle. Gdy pedał sprzęgła nie jest wciśnięty rozprężają się zamontowane w obudowie tarczy dociskowej sprężyny powodując jej przylgnięcie do koła zamachowego i obracanie się z nim. Postępujące psucie się sprzęgła trudniej jest zauważyć w nowoczesnych samochodach gdyż zamontowane w nich układy wyposażone są w samoregulatory zapewniające ich niezmienne działanie bez względu na zużycie. W przypadku starszych samochodów trzeba zwrócić uwagę kiedy sprzęgło „bierze”. Mocniejsze silniki powodują szybsze zużycie się sprzęgła. Przy zrównoważonej eksploatacji układy sprzęgła wytrzymują od 100 do 200 tysięcy przejechanych kilometrów.

esamochodoweczesci.pl Części Samochodowe