1. « Wróc do  Części
  2. « Wróc do  Części samochodowe online – sklep ARWIT Szczecin, Mierzyn
  3. « Wróc do  Części samochodowe online – sklep ARWIT Szczecin, Mierzyn
  4. « Wróc do  Sprzęgło
  5. « Wróc do  Zestaw sprzęgieł
  6. Zestaw sprzęgieł Arwit SCHAEFFLER LUK 624 3762 33

Zestaw sprzęgieł Arwit SCHAEFFLER LUK 624 3762 33

1091,49 zł z VAT
887,39 zł netto
Liczba sztuk
Dostawa części samochodowych
Kurier (wysyłka w 24h) - 16,00 zł darmowa od 299 zł
Odbiór osobisty w Mierzynie - 0,00 zł
Towar dostępny ( >5 )
Numer katalogowy produktu (kod produktu) - 624 3762 33
Numer OEM / Kod producenta - 624 3762 33
Kategoria produktu - Zestaw sprzęgieł Arwit
Producent / Marka części - SCHAEFFLER LUK
Jednostka sprzedaży (szt./komplet) - SZT
Kod EAN - 4014870132118
Kod SKU - AR_624 3762 33
Informacje o producencie i pochodzeniu części: SCHAEFFLER LUK Schaeffler Automotive AftermarketGmbH & Co. KG Adres: De-Saint-Exupéry-Straße 8, 60549 Frankfurt am Main Kraj: niemcy E-mail: aftermarket.de@schaeffler.com Tel: +4969271350
Zestaw sprzęgieł Arwit SCHAEFFLER LUK 624 3762 33
Kod produktu - 624 3762 33
Producent - SCHAEFFLER LUK
Jednostki - SZT
Ilosc - 1
EAN - 4014870132118
Średnica [mm] - 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca - z wysprzęglikiem centralnym
Dopasowanie - z automatycznym nastawianiem
Numery oryginalne (OEM / OE)
MERCEDES-BENZ 000 254 16 08 MERCEDES-BENZ 0002541608 MERCEDES-BENZ 000 254 25 08 MERCEDES-BENZ 0002542508 MERCEDES-BENZ 000 254 42 08 MERCEDES-BENZ 0002544208 MERCEDES-BENZ 000 254 52 08 MERCEDES-BENZ 0002545208 MERCEDES-BENZ 026 250 07 01 MERCEDES-BENZ 0262500701 MERCEDES-BENZ 906 250 00 15 MERCEDES-BENZ 9062500015 MERCEDES-BENZ A 000 254 16 08 MERCEDES-BENZ A0002541608 MERCEDES-BENZ A 000 254 25 08 MERCEDES-BENZ A0002542508 MERCEDES-BENZ A 000 254 42 08 MERCEDES-BENZ A0002544208 MERCEDES-BENZ A 000 254 52 08 MERCEDES-BENZ A0002545208 MERCEDES-BENZ A 026 250 07 01 MERCEDES-BENZ A0262500701 SACHS 3000 990 448 SACHS 3000990448
Zastosowanie – do jakich aut pasuje
Wczytywanie...
Wczytywanie...
Zawartość zestawu / elementy w komplecie
Wczytywanie...
Kod
Nazwa
Ilość
Brak części w zestawie
Opinie i oceny klientów ARWIT
Wczytywanie...
Nie ma jeszcze opinii o produkcie

W nowoczesnych samochodach z ręczną skrzynią biegów sprzęgło jest obsługiwane przez zewnętrzny lewy pedał. Z mechanizmem sprzęgła jest on scalony poprzez łączenie hydrauliczne lub kablowe. W starszych samochodach sprzęgło jest obsługiwane przez połączenie mechaniczne. Mimo że sprzęgło może być umiejscowione fizycznie blisko pedału sterującego, niezbędne do zapewnienia jego prawidłowej pracy jest zamontowanie elementów uruchamiających w pewnej odległości od silnika. Umożliwia to jego płynną pracę ponieważ redukuje wpływ drgań jednostki napędowej. Na zmniejszenie drgań ma wpływ także odpowiednia konstrukcja zawieszenia silnika. Gdyby był on zamontowany sztywno, płynna praca sprzęgła byłaby niemożliwa, gdyż drgania wywoływane w trakcie jego pracy byłyby przenoszone na nie. Sprzęgło samochodowe zbudowane jest z tarczy, docisku i łożyska. Sprzęgło poprzez koło zamachowe łączy się z silnikiem. Głównym zadaniem koła zamachowego jest przełożenie napędu z wału korbowego na sprzęgło. Domyślnie sprzęgło jest ustawione w pozycji łączącej skrzynię biegów z silnikiem. Poprzez wciśnięcie sprzęgła następuje jego odłączenie. Sprzęgło znajduje się między silnikiem a skrzynią biegów. Odłączenie go jest niezbędne do zmiany biegów. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła jego widełki i łożysku odciągają tarcze dociskową powodując w ten sposób zwolnienie tarczy. Tarcza sprzęgłowa przylega do koła zamachowego słabiej lub w ogóle. Gdy pedał sprzęgła nie jest wciśnięty rozprężają się zamontowane w obudowie tarczy dociskowej sprężyny powodując jej przylgnięcie do koła zamachowego i obracanie się z nim. Postępujące psucie się sprzęgła trudniej jest zauważyć w nowoczesnych samochodach gdyż zamontowane w nich układy wyposażone są w samoregulatory zapewniające ich niezmienne działanie bez względu na zużycie. W przypadku starszych samochodów trzeba zwrócić uwagę kiedy sprzęgło „bierze”. Mocniejsze silniki powodują szybsze zużycie się sprzęgła. Przy zrównoważonej eksploatacji układy sprzęgła wytrzymują od 100 do 200 tysięcy przejechanych kilometrów.

esamochodoweczesci.pl Części Samochodowe