1. « Wróc do  Części
  2. « Wróc do  MAN
  3. « Wróc do  TGA
  4. « Wróc do  26.310
  5. « Wróc do  Części samochodowe online – sklep ARWIT Szczecin, Mierzyn
  6. « Wróc do  Sprzęgło
  7. « Wróc do  Zestaw sprzęgieł
  8. Zestaw sprzęgieł Arwit SCHAEFFLER LUK 624 3211 33

Zestaw sprzęgieł Arwit SCHAEFFLER LUK 624 3211 33

657,05 zł z VAT
534,19 zł netto
Liczba sztuk
Dostawa części samochodowych
Kurier (wysyłka w 24h) - 16,00 zł darmowa od 299 zł
Odbiór osobisty w Mierzynie - 0,00 zł
Towar dostępny ( >5 )
Numer katalogowy produktu (kod produktu) - 01615145
Numer OEM / Kod producenta - 01615145
Kategoria produktu - Zestaw sprzęgieł Arwit
Producent / Marka części - SCHAEFFLER LUK
Jednostka sprzedaży (szt./komplet) - SZT
Kod EAN - 4005108563040
Kod SKU - AR_01615145
Informacje o producencie i pochodzeniu części: SCHAEFFLER LUK Schaeffler Automotive AftermarketGmbH & Co. KG Adres: De-Saint-Exupéry-Straße 8, 60549 Frankfurt am Main Kraj: niemcy E-mail: aftermarket.de@schaeffler.com Tel: +4969271350
Zestaw sprzęgieł Arwit SCHAEFFLER LUK 624 3211 33
Kod produktu - 01615145
Producent - SCHAEFFLER LUK
Jednostki - SZT
Ilosc - 1
EAN - 4005108563040
Średnica [mm] - 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca - z wysprzęglikiem centralnym
Dopasowanie - z automatycznym nastawianiem
Zamienniki – odpowiedniki
Wczytywanie...
Numery oryginalne (OEM / OE)
NISSAN 30100-AW300 NISSAN 30100AW300 NISSAN 30100-AW301 NISSAN 30100AW301 NISSAN 30620-00QAA NISSAN 3062000QAA NISSAN 30620-00QAD NISSAN 3062000QAD NISSAN 30620-AE800 NISSAN 30620AE800 Omnicraft 2 277 842 Omnicraft 2277842 Omnicraft 2277559 Omnicraft HAMJ-7C623-CDAA Omnicraft HAMJ7C623CDAA Omnicraft HAMJ-7C623-EDAA Omnicraft HAMJ7C623EDAA RENAULT 30 20 535 36R RENAULT 302053536R RENAULT 30 20 574 58R RENAULT 302057458R RENAULT 30 20 585 70R RENAULT 302058570R RENAULT 30 62 016 83R RENAULT 306201683R RENAULT 30 62 028 64R RENAULT 306202864R RENAULT 77 01 474 495 RENAULT 7701474495 RENAULT 77 01 475 108 RENAULT 7701475108 RENAULT 77 01 475 288 RENAULT 7701475288 RENAULT 77 01 475 314 RENAULT 7701475314 RENAULT 77 01 475 359 RENAULT 7701475359 RENAULT 77 01 475 432 RENAULT 7701475432 RENAULT 77 01 475 945 RENAULT 7701475945 RENAULT 77 01 477 468 RENAULT 7701477468 RENAULT 77 01 477 695 RENAULT 7701477695 RENAULT 77 11 368 143 RENAULT 7711368143 RENAULT 77 11 497 028 RENAULT 7711497028 RENAULT 82 00 116 459 RENAULT 8200116459 RENAULT 82 00 243 494 RENAULT 8200243494 RENAULT 82 00 264 880 RENAULT 8200264880 RENAULT 82 00 279 195 RENAULT 8200279195 RENAULT 82 00 291 858 RENAULT 8200291858 RENAULT 82 00 341 798 RENAULT 8200341798 RENAULT 82 00 359 041 RENAULT 8200359041 RENAULT 82 00 539 510 RENAULT 8200539510 RENAULT 82 00 723 260 RENAULT 8200723260 RENAULT 82 00 764 618 RENAULT 8200764618 RENAULT 82 00 805 656 RENAULT 8200805656 RENAULT 82 00 842 580 RENAULT 8200842580 RENAULT 82 01 044 952 RENAULT 8201044952 SACHS 3000 990 385 SACHS 3000990385 SACHS 3000 990 411 SACHS 3000990411 SCHAEFFLER GRUPPE 6243211330 TRIPLE FIVE FD012901A0 TRIPLE FIVE FD014271A0 VALEO 834311
Zastosowanie – do jakich aut pasuje
Wczytywanie...
Wczytywanie...
Zawartość zestawu / elementy w komplecie
Wczytywanie...
Kod
Nazwa
Ilość
Brak części w zestawie
Opinie i oceny klientów ARWIT
Wczytywanie...
Nie ma jeszcze opinii o produkcie

W nowoczesnych samochodach z ręczną skrzynią biegów sprzęgło jest obsługiwane przez zewnętrzny lewy pedał. Z mechanizmem sprzęgła jest on scalony poprzez łączenie hydrauliczne lub kablowe. W starszych samochodach sprzęgło jest obsługiwane przez połączenie mechaniczne. Mimo że sprzęgło może być umiejscowione fizycznie blisko pedału sterującego, niezbędne do zapewnienia jego prawidłowej pracy jest zamontowanie elementów uruchamiających w pewnej odległości od silnika. Umożliwia to jego płynną pracę ponieważ redukuje wpływ drgań jednostki napędowej. Na zmniejszenie drgań ma wpływ także odpowiednia konstrukcja zawieszenia silnika. Gdyby był on zamontowany sztywno, płynna praca sprzęgła byłaby niemożliwa, gdyż drgania wywoływane w trakcie jego pracy byłyby przenoszone na nie. Sprzęgło samochodowe zbudowane jest z tarczy, docisku i łożyska. Sprzęgło poprzez koło zamachowe łączy się z silnikiem. Głównym zadaniem koła zamachowego jest przełożenie napędu z wału korbowego na sprzęgło. Domyślnie sprzęgło jest ustawione w pozycji łączącej skrzynię biegów z silnikiem. Poprzez wciśnięcie sprzęgła następuje jego odłączenie. Sprzęgło znajduje się między silnikiem a skrzynią biegów. Odłączenie go jest niezbędne do zmiany biegów. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła jego widełki i łożysku odciągają tarcze dociskową powodując w ten sposób zwolnienie tarczy. Tarcza sprzęgłowa przylega do koła zamachowego słabiej lub w ogóle. Gdy pedał sprzęgła nie jest wciśnięty rozprężają się zamontowane w obudowie tarczy dociskowej sprężyny powodując jej przylgnięcie do koła zamachowego i obracanie się z nim. Postępujące psucie się sprzęgła trudniej jest zauważyć w nowoczesnych samochodach gdyż zamontowane w nich układy wyposażone są w samoregulatory zapewniające ich niezmienne działanie bez względu na zużycie. W przypadku starszych samochodów trzeba zwrócić uwagę kiedy sprzęgło „bierze”. Mocniejsze silniki powodują szybsze zużycie się sprzęgła. Przy zrównoważonej eksploatacji układy sprzęgła wytrzymują od 100 do 200 tysięcy przejechanych kilometrów.

esamochodoweczesci.pl Części Samochodowe