1. « Wróc do  Części
  2. « Wróc do  PEUGEOT
  3. « Wróc do  305 I Break (581D)
  4. « Wróc do  1.3
  5. « Wróc do  Części samochodowe online – sklep ARWIT Szczecin, Mierzyn
  6. « Wróc do  Sprzęgło
  7. « Wróc do  Zestaw sprzęgieł
  8. Zestaw sprzęgieł Arwit SCHAEFFLER LUK 622 3137 33

Zestaw sprzęgieł Arwit SCHAEFFLER LUK 622 3137 33

791,70 zł z VAT
643,66 zł netto
Dostawa części samochodowych
Kurier (wysyłka w 24h) - 16,00 zł darmowa od 299 zł
Odbiór osobisty w Mierzynie - 0,00 zł
Numer katalogowy produktu (kod produktu) - 622 3137 33
Numer OEM / Kod producenta - 622 3137 33
Kategoria produktu - Zestaw sprzęgieł Arwit
Producent / Marka części - SCHAEFFLER LUK
Jednostka sprzedaży (szt./komplet) - SZT
Kod EAN - 4005108591401
Kod SKU - AR_622 3137 33
Informacje o producencie i pochodzeniu części: SCHAEFFLER LUK Schaeffler Automotive AftermarketGmbH & Co. KG Adres: De-Saint-Exupéry-Straße 8, 60549 Frankfurt am Main Kraj: niemcy E-mail: aftermarket.de@schaeffler.com Tel: +4969271350
Zestaw sprzęgieł Arwit SCHAEFFLER LUK 622 3137 33
Kod produktu - 622 3137 33
Producent - SCHAEFFLER LUK
Jednostki - SZT
Ilosc - 1
EAN - 4005108591401
Średnica [mm] - 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca - z wysprzęglikiem centralnym
Numery oryginalne (OEM / OE)
NISSAN 30100-CK80B NISSAN 30100CK80B NISSAN 30210-CK90A NISSAN 30210CK90A Omnicraft 2 277 931 Omnicraft 2277931 Omnicraft HAMJ-7C623-FAAA Omnicraft HAMJ7C623FAAA RENAULT 30 10 0CK 80B RENAULT 30100CK80B RENAULT 30 20 523 15R RENAULT 302052315R RENAULT 30 20 532 01R RENAULT 302053201R RENAULT 30 21 0CK 90A RENAULT 30210CK90A RENAULT 30 57 037 21R RENAULT 305703721R RENAULT 30 62 014 73R RENAULT 306201473R RENAULT 30 62 059 74R RENAULT 306205974R RENAULT 30 62 062 99R RENAULT 306206299R RENAULT 30 62 068 22R RENAULT 306206822R RENAULT 30 62 077 14R RENAULT 306207714R RENAULT 30 6A 0JA 60A RENAULT 306A0JA60A RENAULT 30 6A 0JA 60B RENAULT 306A0JA60B RENAULT 30 6A 0JA 60C RENAULT 306A0JA60C RENAULT 30 6A 0JA 60D RENAULT 306A0JA60D RENAULT 77 01 066 460 RENAULT 7701066460 RENAULT 77 01 066 461 RENAULT 7701066461 RENAULT 77 01 477 838 RENAULT 7701477838 RENAULT 77 01 478 171 RENAULT 7701478171 RENAULT 82 00 213 679 RENAULT 8200213679 RENAULT 82 00 764 616 RENAULT 8200764616 RENAULT 82 00 764 617 RENAULT 8200764617 RENAULT 82 00 805 652 RENAULT 8200805652 RENAULT 82 00 842 575 RENAULT 8200842575 RENAULT 82 01 186 557 RENAULT 8201186557 TRIPLE FIVE FD014881A0
Zastosowanie – do jakich aut pasuje
Wczytywanie...
Wczytywanie...
Zawartość zestawu / elementy w komplecie
Wczytywanie...
Kod
Nazwa
Ilość
Brak części w zestawie
Opinie i oceny klientów ARWIT
Wczytywanie...
Nie ma jeszcze opinii o produkcie

W nowoczesnych samochodach z ręczną skrzynią biegów sprzęgło jest obsługiwane przez zewnętrzny lewy pedał. Z mechanizmem sprzęgła jest on scalony poprzez łączenie hydrauliczne lub kablowe. W starszych samochodach sprzęgło jest obsługiwane przez połączenie mechaniczne. Mimo że sprzęgło może być umiejscowione fizycznie blisko pedału sterującego, niezbędne do zapewnienia jego prawidłowej pracy jest zamontowanie elementów uruchamiających w pewnej odległości od silnika. Umożliwia to jego płynną pracę ponieważ redukuje wpływ drgań jednostki napędowej. Na zmniejszenie drgań ma wpływ także odpowiednia konstrukcja zawieszenia silnika. Gdyby był on zamontowany sztywno, płynna praca sprzęgła byłaby niemożliwa, gdyż drgania wywoływane w trakcie jego pracy byłyby przenoszone na nie. Sprzęgło samochodowe zbudowane jest z tarczy, docisku i łożyska. Sprzęgło poprzez koło zamachowe łączy się z silnikiem. Głównym zadaniem koła zamachowego jest przełożenie napędu z wału korbowego na sprzęgło. Domyślnie sprzęgło jest ustawione w pozycji łączącej skrzynię biegów z silnikiem. Poprzez wciśnięcie sprzęgła następuje jego odłączenie. Sprzęgło znajduje się między silnikiem a skrzynią biegów. Odłączenie go jest niezbędne do zmiany biegów. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła jego widełki i łożysku odciągają tarcze dociskową powodując w ten sposób zwolnienie tarczy. Tarcza sprzęgłowa przylega do koła zamachowego słabiej lub w ogóle. Gdy pedał sprzęgła nie jest wciśnięty rozprężają się zamontowane w obudowie tarczy dociskowej sprężyny powodując jej przylgnięcie do koła zamachowego i obracanie się z nim. Postępujące psucie się sprzęgła trudniej jest zauważyć w nowoczesnych samochodach gdyż zamontowane w nich układy wyposażone są w samoregulatory zapewniające ich niezmienne działanie bez względu na zużycie. W przypadku starszych samochodów trzeba zwrócić uwagę kiedy sprzęgło „bierze”. Mocniejsze silniki powodują szybsze zużycie się sprzęgła. Przy zrównoważonej eksploatacji układy sprzęgła wytrzymują od 100 do 200 tysięcy przejechanych kilometrów.

esamochodoweczesci.pl Części Samochodowe