1. « Wróc do  Części
  2. « Wróc do  MAN
  3. « Wróc do  TGA
  4. « Wróc do  18.430, 18.440
  5. « Wróc do  Części samochodowe online – sklep ARWIT Szczecin, Mierzyn
  6. « Wróc do  Sprzęgło
  7. « Wróc do  Zestaw sprzęgieł
  8. Zestaw sprzęgieł Arwit SASIC 5104010

Zestaw sprzęgieł Arwit SASIC 5104010

578,04 zł z VAT
469,95 zł netto
Dostawa części samochodowych
Kurier (wysyłka w 24h) - 16,00 zł darmowa od 299 zł
Odbiór osobisty w Mierzynie - 0,00 zł
Numer katalogowy produktu (kod produktu) - 5104010 SASIC
Numer OEM / Kod producenta - 5104010 SASIC
Kategoria produktu - Zestaw sprzęgieł Arwit
Producent / Marka części - SASIC
Jednostka sprzedaży (szt./komplet) - SZT
Kod EAN - 3660872376824
Kod SKU - AR_5104010 SASIC
Informacje o producencie i pochodzeniu części: SASIC Adres: Brak danych Kraj: Brak danych E-mail: Brak danych
Zestaw sprzęgieł Arwit SASIC 5104010
Kod produktu - 5104010 SASIC
Producent - SASIC
Jednostki - SZT
Ilosc - 1
EAN - 3660872376824
dla numeru OE - 7711134823
Liczba zębów - 26
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca - z dociskiem sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 - z tarczą sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 - z łożyskiem oporowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 - z trzpieniem centrującym
Średnica zewnętrzna płyty dociskowej sprzęgła [mm] - 200
Numery oryginalne (OEM / OE)
BORG & BECK HK6797 DACIA 7711134823 DACIA 7701470987 DACIA 7711368142 DACIA 6001548020 DACIA 7711135430 DACIA 7701477017 DACIA 7701477110 DACIA 7701471469 DELPHI HK07713 KAWE 961581 KAWE 961601 KLAXCAR FRANCE 30126Z LUCAS LKCA690013 MAPCO 10111 MECARM MK9523 MECARM MK9612 MGA EK6069 MGA EK6167 National CK9500 National CK9648 PROCODIS FRANCE KTE073 PROCODIS FRANCE KTE176 PROCODIS FRANCE KTE179 QUINTON HAZELL QKT1553AF QUINTON HAZELL QKT2112AF RENAULT 7711134823 RENAULT 7701470987 RENAULT 7711368142 RENAULT 6001548020 RENAULT 7711135430 RENAULT 7701477017 RENAULT 7701477110 RENAULT 7701471469 SACHS 3000857603 SACHS 3000950085 SACHS 3000951534 Schaeffler LuK 620108000 VALEO 786024 VALEO 821071 VALEO 821342 VALEO 786015 VALEO 826813
Zastosowanie – do jakich aut pasuje
Wczytywanie...
Wczytywanie...
Zawartość zestawu / elementy w komplecie
Wczytywanie...
Kod
Nazwa
Ilość
Brak części w zestawie
Opinie i oceny klientów ARWIT
Wczytywanie...
Nie ma jeszcze opinii o produkcie

W nowoczesnych samochodach z ręczną skrzynią biegów sprzęgło jest obsługiwane przez zewnętrzny lewy pedał. Z mechanizmem sprzęgła jest on scalony poprzez łączenie hydrauliczne lub kablowe. W starszych samochodach sprzęgło jest obsługiwane przez połączenie mechaniczne. Mimo że sprzęgło może być umiejscowione fizycznie blisko pedału sterującego, niezbędne do zapewnienia jego prawidłowej pracy jest zamontowanie elementów uruchamiających w pewnej odległości od silnika. Umożliwia to jego płynną pracę ponieważ redukuje wpływ drgań jednostki napędowej. Na zmniejszenie drgań ma wpływ także odpowiednia konstrukcja zawieszenia silnika. Gdyby był on zamontowany sztywno, płynna praca sprzęgła byłaby niemożliwa, gdyż drgania wywoływane w trakcie jego pracy byłyby przenoszone na nie. Sprzęgło samochodowe zbudowane jest z tarczy, docisku i łożyska. Sprzęgło poprzez koło zamachowe łączy się z silnikiem. Głównym zadaniem koła zamachowego jest przełożenie napędu z wału korbowego na sprzęgło. Domyślnie sprzęgło jest ustawione w pozycji łączącej skrzynię biegów z silnikiem. Poprzez wciśnięcie sprzęgła następuje jego odłączenie. Sprzęgło znajduje się między silnikiem a skrzynią biegów. Odłączenie go jest niezbędne do zmiany biegów. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła jego widełki i łożysku odciągają tarcze dociskową powodując w ten sposób zwolnienie tarczy. Tarcza sprzęgłowa przylega do koła zamachowego słabiej lub w ogóle. Gdy pedał sprzęgła nie jest wciśnięty rozprężają się zamontowane w obudowie tarczy dociskowej sprężyny powodując jej przylgnięcie do koła zamachowego i obracanie się z nim. Postępujące psucie się sprzęgła trudniej jest zauważyć w nowoczesnych samochodach gdyż zamontowane w nich układy wyposażone są w samoregulatory zapewniające ich niezmienne działanie bez względu na zużycie. W przypadku starszych samochodów trzeba zwrócić uwagę kiedy sprzęgło „bierze”. Mocniejsze silniki powodują szybsze zużycie się sprzęgła. Przy zrównoważonej eksploatacji układy sprzęgła wytrzymują od 100 do 200 tysięcy przejechanych kilometrów.

esamochodoweczesci.pl Części Samochodowe