1. « Wróc do  Części
  2. « Wróc do  VW
  3. « Wróc do  GOLF III (1H1)
  4. « Wróc do  1.9 D
  5. « Wróc do  Części samochodowe online – sklep ARWIT Szczecin, Mierzyn
  6. « Wróc do  Sprzęgło
  7. « Wróc do  Zestaw sprzęgieł
  8. Zestaw sprzęgieł Arwit NK 1325132

Zestaw sprzęgieł Arwit NK 1325132

0,00 zł z VAT
0,00 zł netto
Dostawa części samochodowych
Kurier (wysyłka w 24h) - 16,00 zł darmowa od 299 zł
Odbiór osobisty w Mierzynie - 0,00 zł
Numer katalogowy produktu (kod produktu) - 1325132 NK
Numer OEM / Kod producenta - 1325132 NK
Kategoria produktu - Zestaw sprzęgieł Arwit
Producent / Marka części - NK
Jednostka sprzedaży (szt./komplet) - SZT
Kod EAN - 5703858966850
Kod SKU - AR_1325132 NK
Informacje o producencie i pochodzeniu części: NK Borg Automotive GmbH Adres: Eichrodter Weg 57, D-99817 Eisenach Kraj: Brak danych E-mail: Brak danych Tel: +49 3691 2570
Zestaw sprzęgieł Arwit NK 1325132
Kod produktu - 1325132 NK
Producent - NK
Jednostki - SZT
Ilosc - 1
EAN - 5703858966850
Średnica [mm] - 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 - bez łożyska
Ciężar netto [kg] - 5,76
Numery oryginalne (OEM / OE)
BLUE PRINT ADBP300019 BLUE PRINT ADF1230121 BLUE PRINT ADF1230137 BLUE PRINT ADF123041 BLUE PRINT ADF123061 BORG & BECK HK2264 BORG & BECK HK2265 CLUTCHNUS MCK31109 COMLINE ECK427 EXEDY FMS2177 FORD 1383695 FORD 1383696 FORD 1405849 FORD 1405850 FORD 1430430 FORD 1430431 FORD 1447105 FORD 1447107 FORD 1456069 FORD 1456071 FORD 1495802 FORD 1495803 FORD 1498315 FORD 1516731 FORD 1524558 FORD 1524559 FORD 1677272 FORD 1692280 FORD 1692281 FORD 1725326 FORD 6G917540B2F FORD 6G917540D1A FORD 6G917540D1B FORD 6G917540D1C FORD 6G917540D1D FORD 6G917540D1E FORD 6G917540D1F FORD 6G917540D1G FORD 6G917540D1H FORD 6G917540D2A FORD 6G917540D2B FORD 6G917540D2D FORD 6G917540D2E FORD RM6G917540BE FORD RM6G917540BF FORD RM6G917540BG FORD RM6G917540DF FORD RM6G917540DG FORD RM6G917540DH KAWE 962295 KAWE 962295CSC KAWE 962296 KAWE DMV251M MAPCO 10613 National CK10246 OPTIMAL CS1045 OPTIMAL CS1061 QUINTON HAZELL QKT2983AF QUINTON HAZELL QKT4001AF RAICAM RC90433 RAICAM RC90434 RAICAM RC90435 SACHS 3000 970 012 SACHS 3000 970 013 Schaeffler LuK 624 3375 09 Schaeffler LuK 624 3378 09 Schaeffler LuK 624 3931 09 STELLOX 07-01204-SX VALEO 828563 VALEO 834163
Zastosowanie – do jakich aut pasuje
Wczytywanie...
Wczytywanie...
Zawartość zestawu / elementy w komplecie
Wczytywanie...
Kod
Nazwa
Ilość
Brak części w zestawie
Opinie i oceny klientów ARWIT
Wczytywanie...
Nie ma jeszcze opinii o produkcie

W nowoczesnych samochodach z ręczną skrzynią biegów sprzęgło jest obsługiwane przez zewnętrzny lewy pedał. Z mechanizmem sprzęgła jest on scalony poprzez łączenie hydrauliczne lub kablowe. W starszych samochodach sprzęgło jest obsługiwane przez połączenie mechaniczne. Mimo że sprzęgło może być umiejscowione fizycznie blisko pedału sterującego, niezbędne do zapewnienia jego prawidłowej pracy jest zamontowanie elementów uruchamiających w pewnej odległości od silnika. Umożliwia to jego płynną pracę ponieważ redukuje wpływ drgań jednostki napędowej. Na zmniejszenie drgań ma wpływ także odpowiednia konstrukcja zawieszenia silnika. Gdyby był on zamontowany sztywno, płynna praca sprzęgła byłaby niemożliwa, gdyż drgania wywoływane w trakcie jego pracy byłyby przenoszone na nie. Sprzęgło samochodowe zbudowane jest z tarczy, docisku i łożyska. Sprzęgło poprzez koło zamachowe łączy się z silnikiem. Głównym zadaniem koła zamachowego jest przełożenie napędu z wału korbowego na sprzęgło. Domyślnie sprzęgło jest ustawione w pozycji łączącej skrzynię biegów z silnikiem. Poprzez wciśnięcie sprzęgła następuje jego odłączenie. Sprzęgło znajduje się między silnikiem a skrzynią biegów. Odłączenie go jest niezbędne do zmiany biegów. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła jego widełki i łożysku odciągają tarcze dociskową powodując w ten sposób zwolnienie tarczy. Tarcza sprzęgłowa przylega do koła zamachowego słabiej lub w ogóle. Gdy pedał sprzęgła nie jest wciśnięty rozprężają się zamontowane w obudowie tarczy dociskowej sprężyny powodując jej przylgnięcie do koła zamachowego i obracanie się z nim. Postępujące psucie się sprzęgła trudniej jest zauważyć w nowoczesnych samochodach gdyż zamontowane w nich układy wyposażone są w samoregulatory zapewniające ich niezmienne działanie bez względu na zużycie. W przypadku starszych samochodów trzeba zwrócić uwagę kiedy sprzęgło „bierze”. Mocniejsze silniki powodują szybsze zużycie się sprzęgła. Przy zrównoważonej eksploatacji układy sprzęgła wytrzymują od 100 do 200 tysięcy przejechanych kilometrów.

esamochodoweczesci.pl Części Samochodowe