1. « Wróc do  Części
  2. « Wróc do  Części samochodowe online – sklep ARWIT Szczecin, Mierzyn
  3. « Wróc do  Części samochodowe online – sklep ARWIT Szczecin, Mierzyn
  4. « Wróc do  Sprzęgło
  5. « Wróc do  Zestaw sprzęgieł
  6. Zestaw sprzęgieł Arwit NK 131937

Zestaw sprzęgieł Arwit NK 131937

0,00 zł z VAT
0,00 zł netto
Dostawa części samochodowych
Kurier (wysyłka w 24h) - 16,00 zł darmowa od 299 zł
Odbiór osobisty w Mierzynie - 0,00 zł
Numer katalogowy produktu (kod produktu) - 131937 NK
Numer OEM / Kod producenta - 131937 NK
Kategoria produktu - Zestaw sprzęgieł Arwit
Producent / Marka części - NK
Jednostka sprzedaży (szt./komplet) - SZT
Kod EAN - 5703858713119
Kod SKU - AR_131937 NK
Informacje o producencie i pochodzeniu części: NK Borg Automotive GmbH Adres: Eichrodter Weg 57, D-99817 Eisenach Kraj: Brak danych E-mail: Brak danych Tel: +49 3691 2570
Zestaw sprzęgieł Arwit NK 131937
Kod produktu - 131937 NK
Producent - NK
Jednostki - SZT
Ilosc - 1
EAN - 5703858713119
Profil piasty - 24,1x21,4-21N
Średnica [mm] - 225
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 - z łożyskiem
Ciężar netto [kg] - 4,48
Numery oryginalne (OEM / OE)
BORG & BECK HK6422 BORG & BECK HK7717 CITROËN 2050 96 CITROËN 2050 97 CITROËN 2050 J7 CITROËN 2051 A5 CITROËN 2051 A7 CITROËN 2051 L9 CITROËN 2051 W9 CITROËN 2052 57 CITROËN 2052 F1 CITROËN 2052 V1 CLUTCHNUS MCK2423 FIAT 1611271180 FIAT 9402050190 FIAT 9402050968 FIAT 9402052560 FIAT 9467575680 FIAT 9467623580 JP GROUP 4130401810 JP GROUP 4130401819 LANCIA 1611271180 LANCIA 9402050190 LANCIA 9402050968 LANCIA 9402052560 LANCIA 9464206680 LANCIA 9467575680 MAPCO 10310 MOTAQUIP VCU71 PEUGEOT 2050 96 PEUGEOT 2050 T9 PEUGEOT 2051 42 PEUGEOT 2051 L8 PEUGEOT 2051 W9 PEUGEOT 2052 56 PEUGEOT 2052 F0 PEUGEOT 2052 V1 QUINTON HAZELL QKT2324AF SACHS 3000 859 401 SACHS 3000 951 143 SASIC 5100028 SASIC SCL0204 SASIC SCL0528 Schaeffler LuK 623 3041 00 STARLINE SL 3DS1012 STARLINE SL 3DS1125 STARLINE SL 4DS1011 STELLOX 07-01101-SX TRW GDB1271 VALEO 801688 VALEO 826201 VALEO 826323 VALEO 835001 WESTLAKE WCP014
Zastosowanie – do jakich aut pasuje
Wczytywanie...
Wczytywanie...
Zawartość zestawu / elementy w komplecie
Wczytywanie...
Kod
Nazwa
Ilość
Brak części w zestawie
Opinie i oceny klientów ARWIT
Wczytywanie...
Nie ma jeszcze opinii o produkcie

W nowoczesnych samochodach z ręczną skrzynią biegów sprzęgło jest obsługiwane przez zewnętrzny lewy pedał. Z mechanizmem sprzęgła jest on scalony poprzez łączenie hydrauliczne lub kablowe. W starszych samochodach sprzęgło jest obsługiwane przez połączenie mechaniczne. Mimo że sprzęgło może być umiejscowione fizycznie blisko pedału sterującego, niezbędne do zapewnienia jego prawidłowej pracy jest zamontowanie elementów uruchamiających w pewnej odległości od silnika. Umożliwia to jego płynną pracę ponieważ redukuje wpływ drgań jednostki napędowej. Na zmniejszenie drgań ma wpływ także odpowiednia konstrukcja zawieszenia silnika. Gdyby był on zamontowany sztywno, płynna praca sprzęgła byłaby niemożliwa, gdyż drgania wywoływane w trakcie jego pracy byłyby przenoszone na nie. Sprzęgło samochodowe zbudowane jest z tarczy, docisku i łożyska. Sprzęgło poprzez koło zamachowe łączy się z silnikiem. Głównym zadaniem koła zamachowego jest przełożenie napędu z wału korbowego na sprzęgło. Domyślnie sprzęgło jest ustawione w pozycji łączącej skrzynię biegów z silnikiem. Poprzez wciśnięcie sprzęgła następuje jego odłączenie. Sprzęgło znajduje się między silnikiem a skrzynią biegów. Odłączenie go jest niezbędne do zmiany biegów. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła jego widełki i łożysku odciągają tarcze dociskową powodując w ten sposób zwolnienie tarczy. Tarcza sprzęgłowa przylega do koła zamachowego słabiej lub w ogóle. Gdy pedał sprzęgła nie jest wciśnięty rozprężają się zamontowane w obudowie tarczy dociskowej sprężyny powodując jej przylgnięcie do koła zamachowego i obracanie się z nim. Postępujące psucie się sprzęgła trudniej jest zauważyć w nowoczesnych samochodach gdyż zamontowane w nich układy wyposażone są w samoregulatory zapewniające ich niezmienne działanie bez względu na zużycie. W przypadku starszych samochodów trzeba zwrócić uwagę kiedy sprzęgło „bierze”. Mocniejsze silniki powodują szybsze zużycie się sprzęgła. Przy zrównoważonej eksploatacji układy sprzęgła wytrzymują od 100 do 200 tysięcy przejechanych kilometrów.

esamochodoweczesci.pl Części Samochodowe