1. « Wróc do  Części
  2. « Wróc do  FORD
  3. « Wróc do  TOURNEO CUSTOM V710 Autobus (NXN)
  4. « Wróc do  E-Tourneo Custom
  5. « Wróc do  Części samochodowe online – sklep ARWIT Szczecin, Mierzyn
  6. « Wróc do  Sprzęgło
  7. « Wróc do  Zestaw sprzęgieł
  8. Zestaw sprzęgieł Arwit NEXUS F1W205NX

Zestaw sprzęgieł Arwit NEXUS F1W205NX

505,59 zł z VAT
411,05 zł netto
Liczba sztuk
Dostawa części samochodowych
Kurier (wysyłka w 24h) - 16,00 zł darmowa od 299 zł
Odbiór osobisty w Mierzynie - 0,00 zł
Towar dostępny ( 1 )
Numer katalogowy produktu (kod produktu) - F1W205NX
Numer OEM / Kod producenta - F1W205NX
Kategoria produktu - Zestaw sprzęgieł Arwit
Producent / Marka części - NEXUS
Jednostka sprzedaży (szt./komplet) - SZT
Kod EAN - 5901655297157, 5901655313093
Kod SKU - AR_F1W205NX
Informacje o producencie i pochodzeniu części: NEXUS Inter Cars S.A. Adres: Powsińska 64, 02-903 Warszawa Kraj: Brak danych E-mail: info@intercars.eu Tel: +48 22 714 19 00
Zestaw sprzęgieł Arwit NEXUS F1W205NX
Kod produktu - F1W205NX
Producent - NEXUS
Jednostki - SZT
Ilosc - 1
EAN - 5901655297157, 5901655313093
Liczba zębów - 23
Profil piasty - 24,2x21,8
Średnica [mm] - 240
Siła wyrzutu [N] - 7200
Średnica zewnętrzna 2 [mm] - 240
Numery oryginalne (OEM / OE)
AISIN KE-VW21R AUDI 022141015AA AUDI 022141015S AUDI 022141016 AUDI 03L 141 015 P AUDI 03L 141 016 N AUDI 03L 141 016 S AUDI 04L 141 015 AUDI 04L 141 015 E AUDI 04L 141 015 Q AUDI 04L141015M AUDI 06F141015 AUDI 22141015AA AUDI 22141015S AUDI 22141016 AUDI 3L141015P AUDI 3L141016N AUDI 3L141016S AUDI 4L141015 AUDI 4L141015E AUDI 4L141015M AUDI 4L141015Q AUDI 6F141015 BLUE PRINT ADV1830147 BLUE PRINT ADV183078 BORG & BECK HK2029 BORG & BECK HK2600 BORG & BECK HK2806 EXEDY VWS2088 EXEDY VWS2092 EXEDY VWS2141 KAWE 962238 KAWE 962807 KAWE 963001 National CK10083 National CK10332 QUINTON HAZELL QKT2993AF SACHS 3000 950 949 SACHS 3000 951 151 SACHS 3000950940 Schaeffler LuK 624 3180 09 Schaeffler LuK 624 3553 09 Schaeffler LuK 624 3715 09 SEAT 022141015S SEAT 03L 141 016 S SEAT 03L141016N SEAT 04L 141 015 SEAT 04L 141 015 E SEAT 04L 141 015 X SEAT 04L141015M SEAT 06F141015 SEAT 22141015S SEAT 3L141016N SEAT 3L141016S SEAT 4L141015 SEAT 4L141015E SEAT 4L141015M SEAT 4L141015X SEAT 6F141015 SKODA 022141015S SKODA 03L 141 016 S SKODA 03L141016N SKODA 04L 141 015 SKODA 04L 141 015 E SKODA 04L141015M SKODA 06F141015 SKODA 22141015S SKODA 3L141016N SKODA 3L141016S SKODA 4L141015 SKODA 4L141015E SKODA 4L141015M SKODA 6F141015 VALEO 877731 VW 022 141 015 AA VW 022 141 015 S VW 022 141 016 VW 03L 141 016 N VW 03L 141 016 S VW 04L 141 015 VW 04L 141 015 E VW 04L 141 015 EX VW 04L 141 015 M VW 04L 141 015 X VW 06F141015 VW 22141015AA VW 22141015S VW 22141016 VW 3L141016N VW 3L141016S VW 4L141015 VW 4L141015E VW 4L141015EX VW 4L141015M VW 4L141015X VW 6F141015
Zastosowanie – do jakich aut pasuje
Wczytywanie...
Wczytywanie...
Zawartość zestawu / elementy w komplecie
Wczytywanie...
Kod
Nazwa
Ilość
Brak części w zestawie
Opinie i oceny klientów ARWIT
Wczytywanie...
Nie ma jeszcze opinii o produkcie

W nowoczesnych samochodach z ręczną skrzynią biegów sprzęgło jest obsługiwane przez zewnętrzny lewy pedał. Z mechanizmem sprzęgła jest on scalony poprzez łączenie hydrauliczne lub kablowe. W starszych samochodach sprzęgło jest obsługiwane przez połączenie mechaniczne. Mimo że sprzęgło może być umiejscowione fizycznie blisko pedału sterującego, niezbędne do zapewnienia jego prawidłowej pracy jest zamontowanie elementów uruchamiających w pewnej odległości od silnika. Umożliwia to jego płynną pracę ponieważ redukuje wpływ drgań jednostki napędowej. Na zmniejszenie drgań ma wpływ także odpowiednia konstrukcja zawieszenia silnika. Gdyby był on zamontowany sztywno, płynna praca sprzęgła byłaby niemożliwa, gdyż drgania wywoływane w trakcie jego pracy byłyby przenoszone na nie. Sprzęgło samochodowe zbudowane jest z tarczy, docisku i łożyska. Sprzęgło poprzez koło zamachowe łączy się z silnikiem. Głównym zadaniem koła zamachowego jest przełożenie napędu z wału korbowego na sprzęgło. Domyślnie sprzęgło jest ustawione w pozycji łączącej skrzynię biegów z silnikiem. Poprzez wciśnięcie sprzęgła następuje jego odłączenie. Sprzęgło znajduje się między silnikiem a skrzynią biegów. Odłączenie go jest niezbędne do zmiany biegów. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła jego widełki i łożysku odciągają tarcze dociskową powodując w ten sposób zwolnienie tarczy. Tarcza sprzęgłowa przylega do koła zamachowego słabiej lub w ogóle. Gdy pedał sprzęgła nie jest wciśnięty rozprężają się zamontowane w obudowie tarczy dociskowej sprężyny powodując jej przylgnięcie do koła zamachowego i obracanie się z nim. Postępujące psucie się sprzęgła trudniej jest zauważyć w nowoczesnych samochodach gdyż zamontowane w nich układy wyposażone są w samoregulatory zapewniające ich niezmienne działanie bez względu na zużycie. W przypadku starszych samochodów trzeba zwrócić uwagę kiedy sprzęgło „bierze”. Mocniejsze silniki powodują szybsze zużycie się sprzęgła. Przy zrównoważonej eksploatacji układy sprzęgła wytrzymują od 100 do 200 tysięcy przejechanych kilometrów.

esamochodoweczesci.pl Części Samochodowe