1. « Wróc do  Części
  2. « Wróc do  TOYOTA
  3. « Wróc do  PROACE VERSO Autobus (MPY_)
  4. « Wróc do  1.5 D4d (MPY1)
  5. « Wróc do  Części samochodowe online – sklep ARWIT Szczecin, Mierzyn
  6. « Wróc do  Sprzęgło
  7. « Wróc do  Zestaw sprzęgieł
  8. Zestaw sprzęgieł Arwit JAPKO 92827

Zestaw sprzęgieł Arwit JAPKO 92827

309,60 zł z VAT
251,71 zł netto
Dostawa części samochodowych
Kurier (wysyłka w 24h) - 16,00 zł darmowa od 299 zł
Odbiór osobisty w Mierzynie - 0,00 zł
Numer katalogowy produktu (kod produktu) - 92827 JAPKO
Numer OEM / Kod producenta - 92827 JAPKO
Kategoria produktu - Zestaw sprzęgieł Arwit
Producent / Marka części - JAPKO
Jednostka sprzedaży (szt./komplet) - SZT
Kod EAN - 8033001650938
Kod SKU - AR_92827 JAPKO
Informacje o producencie i pochodzeniu części: JAPKO JAPKO Adres: Via della Meccanica 1A, 37139 Verona Kraj: Brak danych E-mail: info@japko.it Tel: +39 045 8517711
Zestaw sprzęgieł Arwit JAPKO 92827
Kod produktu - 92827 JAPKO
Producent - JAPKO
Jednostki - SZT
Ilosc - 1
EAN - 8033001650938
Liczba zębów - 18
Średnica [mm] - 190
Średnica wewnętrzna [mm] - 126
Średnica otworu centrującego [mm] - 19
Średnica zabudowy [mm] - 241
Numery oryginalne (OEM / OE)
AISIN KE-OP20 AISIN KS-022B AP KT90203 ASHIKA 92827 BLUE PRINT ADK83012 BLUE PRINT ADK83046 BLUE PRINT ADK83048 BLUE PRINT ADK83051 BLUE PRINT ADK83059 BLUE PRINT ADK83064 COMLINE ECK297 DAIHATSU 3121087404 DAIHATSU 31210B4020 EXEDY SZK2009 EXEDY SZK2047 IAP QUALITY PARTS 201-16060 IAP QUALITY PARTS 201-16060E IPS Parts ICK-5815 JAPANPARTS KF-827 KAISHIN KS022-K KAVO PARTS CP-9007 KAVO PARTS CP-9038 KAVO PARTS CP-9046 KAVO PARTS CP-9055 KAWE 962145 MECARM MK9242 National CK 9149 OPEL 9203954 OPEL 9205336 QUALITY TESTED KF827JM RED-LINE 25SZ045 SACHS 3000 951 663 Schaeffler LuK 619 3013 60 SUBARU 2240086G00 SUZUKI 2210060J00 SUZUKI 2210064B00 SUZUKI 2210064B01 SUZUKI 2210064B01000 SUZUKI 2210064B10 SUZUKI 2210064B10000 SUZUKI 2210064B20 SUZUKI 2210064B20000 SUZUKI 2210064B21 SUZUKI 2210064B21000 SUZUKI 2210064BA0 SUZUKI 2210064G00 SUZUKI 2210080E10 SUZUKI 2210081A00 SUZUKI 2210082410 SUZUKI 2210082610 SUZUKI 2210082611 SUZUKI 2210082611000 SUZUKI 2210082612 SUZUKI 2210082612000 SUZUKI 2210083030 SUZUKI 2210083050 SUZUKI 2210086610 SUZUKI 2210086G40 SUZUKI 2210086G40000 SUZUKI 2240060G20 SUZUKI 2240060J00 SUZUKI 2240063B01 SUZUKI 2240063B01000 SUZUKI 2240063B10 SUZUKI 2240063B10000 SUZUKI 2240063B20 SUZUKI 2240063B20000 SUZUKI 2240063B21 SUZUKI 2240063B21000 SUZUKI 2240063J01000 SUZUKI 2240063J02000 SUZUKI 2240064B00 SUZUKI 2240064B00000 SUZUKI 2240064G00 SUZUKI 2240064G20 SUZUKI 2240064G21 SUZUKI 2240064G21000 SUZUKI 2240064G80 SUZUKI 2240064G80000 SUZUKI 2240080E10 SUZUKI 2240080E10000 SUZUKI 2240082610 SUZUKI 2240082612 SUZUKI 2240083E00 SUZUKI 2240083E00000 SUZUKI 2240086610 SUZUKI 2240086610000 SUZUKI 2326565G00 TOYOTA 312100D010 TOYOTA 3121052010 VALEO 826279 WESTLAKE WSZ017
Zastosowanie – do jakich aut pasuje
Wczytywanie...
Wczytywanie...
Zawartość zestawu / elementy w komplecie
Wczytywanie...
Kod
Nazwa
Ilość
Brak części w zestawie
Opinie i oceny klientów ARWIT
Wczytywanie...
Nie ma jeszcze opinii o produkcie

W nowoczesnych samochodach z ręczną skrzynią biegów sprzęgło jest obsługiwane przez zewnętrzny lewy pedał. Z mechanizmem sprzęgła jest on scalony poprzez łączenie hydrauliczne lub kablowe. W starszych samochodach sprzęgło jest obsługiwane przez połączenie mechaniczne. Mimo że sprzęgło może być umiejscowione fizycznie blisko pedału sterującego, niezbędne do zapewnienia jego prawidłowej pracy jest zamontowanie elementów uruchamiających w pewnej odległości od silnika. Umożliwia to jego płynną pracę ponieważ redukuje wpływ drgań jednostki napędowej. Na zmniejszenie drgań ma wpływ także odpowiednia konstrukcja zawieszenia silnika. Gdyby był on zamontowany sztywno, płynna praca sprzęgła byłaby niemożliwa, gdyż drgania wywoływane w trakcie jego pracy byłyby przenoszone na nie. Sprzęgło samochodowe zbudowane jest z tarczy, docisku i łożyska. Sprzęgło poprzez koło zamachowe łączy się z silnikiem. Głównym zadaniem koła zamachowego jest przełożenie napędu z wału korbowego na sprzęgło. Domyślnie sprzęgło jest ustawione w pozycji łączącej skrzynię biegów z silnikiem. Poprzez wciśnięcie sprzęgła następuje jego odłączenie. Sprzęgło znajduje się między silnikiem a skrzynią biegów. Odłączenie go jest niezbędne do zmiany biegów. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła jego widełki i łożysku odciągają tarcze dociskową powodując w ten sposób zwolnienie tarczy. Tarcza sprzęgłowa przylega do koła zamachowego słabiej lub w ogóle. Gdy pedał sprzęgła nie jest wciśnięty rozprężają się zamontowane w obudowie tarczy dociskowej sprężyny powodując jej przylgnięcie do koła zamachowego i obracanie się z nim. Postępujące psucie się sprzęgła trudniej jest zauważyć w nowoczesnych samochodach gdyż zamontowane w nich układy wyposażone są w samoregulatory zapewniające ich niezmienne działanie bez względu na zużycie. W przypadku starszych samochodów trzeba zwrócić uwagę kiedy sprzęgło „bierze”. Mocniejsze silniki powodują szybsze zużycie się sprzęgła. Przy zrównoważonej eksploatacji układy sprzęgła wytrzymują od 100 do 200 tysięcy przejechanych kilometrów.

esamochodoweczesci.pl Części Samochodowe