1. « Wróc do  Części
  2. « Wróc do  Części samochodowe online – sklep ARWIT Szczecin, Mierzyn
  3. « Wróc do  Części samochodowe online – sklep ARWIT Szczecin, Mierzyn
  4. « Wróc do  Sprzęgło
  5. « Wróc do  Zestaw sprzęgieł
  6. Zestaw sprzęgieł Arwit JAPKO 92822

Zestaw sprzęgieł Arwit JAPKO 92822

319,70 zł z VAT
259,92 zł netto
Dostawa części samochodowych
Kurier (wysyłka w 24h) - 16,00 zł darmowa od 299 zł
Odbiór osobisty w Mierzynie - 0,00 zł
Numer katalogowy produktu (kod produktu) - 92822 JAPKO
Numer OEM / Kod producenta - 92822 JAPKO
Kategoria produktu - Zestaw sprzęgieł Arwit
Producent / Marka części - JAPKO
Jednostka sprzedaży (szt./komplet) - SZT
Kod EAN - 8033001650891
Kod SKU - AR_92822 JAPKO
Informacje o producencie i pochodzeniu części: JAPKO JAPKO Adres: Via della Meccanica 1A, 37139 Verona Kraj: Brak danych E-mail: info@japko.it Tel: +39 045 8517711
Zestaw sprzęgieł Arwit JAPKO 92822
Kod produktu - 92822 JAPKO
Producent - JAPKO
Jednostki - SZT
Ilosc - 1
EAN - 8033001650891
Liczba zębów - 20
Średnica [mm] - 200
Średnica wewnętrzna [mm] - 128
Średnica otworu centrującego [mm] - 22
Średnica zabudowy [mm] - 248
Numery oryginalne (OEM / OE)
AISIN KS-018 AISIN KS-018C AISIN KS-028C AP KT9825 ASHIKA 92822 BLUE PRINT ADK83022 BLUE PRINT ADK83028 EXEDY SZK2014 EXEDY SZK2046 IAP QUALITY PARTS 201-16063 IAP QUALITY PARTS 201-16063E IPS Parts ICK-5807 JAPANPARTS KF-822 KAISHIN KS018-K KAVO PARTS CP-9011 RED-LINE 25SU007 Schaeffler LuK 620 3220 00 SUBARU 2210070C01 SUZUKI 0926933001 SUZUKI 0926933002 SUZUKI 0926933002000 SUZUKI 0926933003 SUZUKI 0926933003000 SUZUKI 0926933004 SUZUKI 0926933005 SUZUKI 0926933005000 SUZUKI 09269A33001 SUZUKI 09269B33001 SUZUKI 09269C33001 SUZUKI 2210070040 SUZUKI 2210070C00 SUZUKI 2210070C40 SUZUKI 2240054G40 SUZUKI 2240060A02 SUZUKI 2240060A02000 SUZUKI 2240060A03 SUZUKI 2240060A03000 SUZUKI 2240060A04 SUZUKI 2240060A04000 SUZUKI 2240060AA0 SUZUKI 2240060AV0000 SUZUKI 2240064G40 SUZUKI 2240064G60 SUZUKI 2240068J00 SUZUKI 2240070C02 SUZUKI 2240075C00 SUZUKI 2326570C00 SUZUKI 2326570C00000 SUZUKI 2326570D00 SUZUKI 2326584C00 SUZUKI 2326584C00000 SUZUKI 2326585200 SUZUKI 2326585200000 SUZUKI 2326586CA0 SUZUKI 2326586CA0000 SUZUKI 926933001 SUZUKI 926933003 SUZUKI 926933005 VALEO 821384 VALEO 826086
Zastosowanie – do jakich aut pasuje
Wczytywanie...
Wczytywanie...
Zawartość zestawu / elementy w komplecie
Wczytywanie...
Kod
Nazwa
Ilość
Brak części w zestawie
Opinie i oceny klientów ARWIT
Wczytywanie...
Nie ma jeszcze opinii o produkcie

W nowoczesnych samochodach z ręczną skrzynią biegów sprzęgło jest obsługiwane przez zewnętrzny lewy pedał. Z mechanizmem sprzęgła jest on scalony poprzez łączenie hydrauliczne lub kablowe. W starszych samochodach sprzęgło jest obsługiwane przez połączenie mechaniczne. Mimo że sprzęgło może być umiejscowione fizycznie blisko pedału sterującego, niezbędne do zapewnienia jego prawidłowej pracy jest zamontowanie elementów uruchamiających w pewnej odległości od silnika. Umożliwia to jego płynną pracę ponieważ redukuje wpływ drgań jednostki napędowej. Na zmniejszenie drgań ma wpływ także odpowiednia konstrukcja zawieszenia silnika. Gdyby był on zamontowany sztywno, płynna praca sprzęgła byłaby niemożliwa, gdyż drgania wywoływane w trakcie jego pracy byłyby przenoszone na nie. Sprzęgło samochodowe zbudowane jest z tarczy, docisku i łożyska. Sprzęgło poprzez koło zamachowe łączy się z silnikiem. Głównym zadaniem koła zamachowego jest przełożenie napędu z wału korbowego na sprzęgło. Domyślnie sprzęgło jest ustawione w pozycji łączącej skrzynię biegów z silnikiem. Poprzez wciśnięcie sprzęgła następuje jego odłączenie. Sprzęgło znajduje się między silnikiem a skrzynią biegów. Odłączenie go jest niezbędne do zmiany biegów. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła jego widełki i łożysku odciągają tarcze dociskową powodując w ten sposób zwolnienie tarczy. Tarcza sprzęgłowa przylega do koła zamachowego słabiej lub w ogóle. Gdy pedał sprzęgła nie jest wciśnięty rozprężają się zamontowane w obudowie tarczy dociskowej sprężyny powodując jej przylgnięcie do koła zamachowego i obracanie się z nim. Postępujące psucie się sprzęgła trudniej jest zauważyć w nowoczesnych samochodach gdyż zamontowane w nich układy wyposażone są w samoregulatory zapewniające ich niezmienne działanie bez względu na zużycie. W przypadku starszych samochodów trzeba zwrócić uwagę kiedy sprzęgło „bierze”. Mocniejsze silniki powodują szybsze zużycie się sprzęgła. Przy zrównoważonej eksploatacji układy sprzęgła wytrzymują od 100 do 200 tysięcy przejechanych kilometrów.

esamochodoweczesci.pl Części Samochodowe