1. « Wróc do  Części
  2. « Wróc do  SEAT
  3. « Wróc do  IBIZA II (6K1)
  4. « Wróc do  1.9 TDI
  5. « Wróc do  Części samochodowe online – sklep ARWIT Szczecin, Mierzyn
  6. « Wróc do  Sprzęgło
  7. « Wróc do  Zestaw sprzęgieł
  8. Zestaw sprzęgieł Arwit HERTH+BUSS JAKOPARTS J2001237

Zestaw sprzęgieł Arwit HERTH+BUSS JAKOPARTS J2001237

0,00 zł z VAT
0,00 zł netto
Dostawa części samochodowych
Kurier (wysyłka w 24h) - 16,00 zł darmowa od 299 zł
Odbiór osobisty w Mierzynie - 0,00 zł
Numer katalogowy produktu (kod produktu) - J2001237
Numer OEM / Kod producenta - J2001237
Kategoria produktu - Zestaw sprzęgieł Arwit
Producent / Marka części - HERTH+BUSS JAKOPARTS
Jednostka sprzedaży (szt./komplet) - SZT
Kod EAN - 4029416348946
Kod SKU - AR_J2001237
Informacje o producencie i pochodzeniu części: HERTH+BUSS JAKOPARTS Adres: Brak danych Kraj: Brak danych E-mail: Brak danych
Zestaw sprzęgieł Arwit HERTH+BUSS JAKOPARTS J2001237
Kod produktu - J2001237
Producent - HERTH+BUSS JAKOPARTS
Jednostki - SZT
Ilosc - 1
EAN - 4029416348946
Liczba zębów - 26
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 - z łożyskiem oporowym
Okładzina cierna - Średnica zewnętrzna [mm] - 215
Liczba części [-częściowy] - 3
Zamienniki – odpowiedniki
Wczytywanie...
Numery oryginalne (OEM / OE)
ACDelco AC863K AISIN KE-RE02A AISIN KE-RE02B ASAM AUTOMOTIVE 30370 ASHIKA 92-01-1047 BLUE PRINT ADN130182 BORG & BECK HK7808 CLUTCHNUS MCK2313 DACIA 302054375R DACIA 7701473112 DACIA 7701473447 DACIA 7701473477 DACIA 7701473963 DACIA 7701473964 DACIA 7701474474 DACIA 7701475720 DACIA 7701476257 DACIA 7701476275 DACIA 7701476933 DACIA 7701476993 DACIA 7701479194 DACIA 7711134888 EXEDY RNK2057 FAST FT64131 INTERMOTOR KT90175 ITN 22CK0035 JAPANPARTS KF-1047 JAPKO 921047 JP GROUP 4330401519 KAGER 160041 KAMOKA KC017 KAWE 962101 KLAXCAR FRANCE 30121z KM Germany 0691187 KRAFTTECH W04215A KSH EUROPE 18200021036 MAPA 004215000 MAPCO 10112 MAXGEAR 615114 MDR MCK11047 MECARM MK9999 National CK9820 NEXUS F1R112NX NISSAN 30001-00Q2C NISSAN 30001-00QA2 NISSAN 30001-00QAR NISSAN 30001-00QBA OPEN PARTS CLK907703 OPTIMAL CS0537 PROCODIS FRANCE KTE096 QUINTON HAZELL QKT2455AF QUINTON HAZELL QKT2456AF RENAULT 302054375R RENAULT 7701473112 RENAULT 7701473447 RENAULT 7701473963 RENAULT 7701473964 RENAULT 7701474474 RENAULT 7701475720 RENAULT 7701476257 RENAULT 7701476933 RENAULT 7701479194 RENAULT 7711134888 SACHS 3000 951 285 SACHS 3000 951 585 Schaeffler LuK 622 3055 00 STARLINE SL3DS0988 STATIM 100725 VALEO 786031 VALEO 826308 WESTLAKE WRN008 WILMINK GROUP WG1717742
Zastosowanie – do jakich aut pasuje
Wczytywanie...
Wczytywanie...
Zawartość zestawu / elementy w komplecie
Wczytywanie...
Kod
Nazwa
Ilość
Brak części w zestawie
Opinie i oceny klientów ARWIT
Wczytywanie...
Nie ma jeszcze opinii o produkcie

W nowoczesnych samochodach z ręczną skrzynią biegów sprzęgło jest obsługiwane przez zewnętrzny lewy pedał. Z mechanizmem sprzęgła jest on scalony poprzez łączenie hydrauliczne lub kablowe. W starszych samochodach sprzęgło jest obsługiwane przez połączenie mechaniczne. Mimo że sprzęgło może być umiejscowione fizycznie blisko pedału sterującego, niezbędne do zapewnienia jego prawidłowej pracy jest zamontowanie elementów uruchamiających w pewnej odległości od silnika. Umożliwia to jego płynną pracę ponieważ redukuje wpływ drgań jednostki napędowej. Na zmniejszenie drgań ma wpływ także odpowiednia konstrukcja zawieszenia silnika. Gdyby był on zamontowany sztywno, płynna praca sprzęgła byłaby niemożliwa, gdyż drgania wywoływane w trakcie jego pracy byłyby przenoszone na nie. Sprzęgło samochodowe zbudowane jest z tarczy, docisku i łożyska. Sprzęgło poprzez koło zamachowe łączy się z silnikiem. Głównym zadaniem koła zamachowego jest przełożenie napędu z wału korbowego na sprzęgło. Domyślnie sprzęgło jest ustawione w pozycji łączącej skrzynię biegów z silnikiem. Poprzez wciśnięcie sprzęgła następuje jego odłączenie. Sprzęgło znajduje się między silnikiem a skrzynią biegów. Odłączenie go jest niezbędne do zmiany biegów. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła jego widełki i łożysku odciągają tarcze dociskową powodując w ten sposób zwolnienie tarczy. Tarcza sprzęgłowa przylega do koła zamachowego słabiej lub w ogóle. Gdy pedał sprzęgła nie jest wciśnięty rozprężają się zamontowane w obudowie tarczy dociskowej sprężyny powodując jej przylgnięcie do koła zamachowego i obracanie się z nim. Postępujące psucie się sprzęgła trudniej jest zauważyć w nowoczesnych samochodach gdyż zamontowane w nich układy wyposażone są w samoregulatory zapewniające ich niezmienne działanie bez względu na zużycie. W przypadku starszych samochodów trzeba zwrócić uwagę kiedy sprzęgło „bierze”. Mocniejsze silniki powodują szybsze zużycie się sprzęgła. Przy zrównoważonej eksploatacji układy sprzęgła wytrzymują od 100 do 200 tysięcy przejechanych kilometrów.

esamochodoweczesci.pl Części Samochodowe