1. « Wróc do  Części
  2. « Wróc do  MAN
  3. « Wróc do  TGA
  4. « Wróc do  35.480
  5. « Wróc do  Części samochodowe online – sklep ARWIT Szczecin, Mierzyn
  6. « Wróc do  Sprzęgło
  7. « Wróc do  Zestaw sprzęgieł
  8. Zestaw sprzęgieł Arwit DT SPARE PARTS 3.94007

Zestaw sprzęgieł Arwit DT SPARE PARTS 3.94007

2072,66 zł z VAT
1685,09 zł netto
Dostawa części samochodowych
Kurier (wysyłka w 24h) - 16,00 zł darmowa od 299 zł
Odbiór osobisty w Mierzynie - 0,00 zł
Numer katalogowy produktu (kod produktu) - 3.94007
Numer OEM / Kod producenta - 3.94007
Kategoria produktu - Zestaw sprzęgieł Arwit
Producent / Marka części - DT SPARE PARTS
Jednostka sprzedaży (szt./komplet) - SZT
Kod EAN - 04057795577435
Kod SKU - AR_3.94007
Informacje o producencie i pochodzeniu części: DT SPARE PARTS DIESEL TECHNIC SE Adres: Wehrmannsdamm 5 9, 27245 Kirchdorf Kraj: Brak danych E-mail: customerservice@dieseltechnic.com Tel: +49 (0)4273 89-0
Zestaw sprzęgieł Arwit DT SPARE PARTS 3.94007
Kod produktu - 3.94007
Producent - DT SPARE PARTS
Jednostki - SZT
Ilosc - 1
EAN - 04057795577435
dla numeru OE - 81.30005.9037
Średnica [mm] - 430
Gwarancja - 2 lata gwarancji
Ciężar netto [g] - 47250
Zamienniki – odpowiedniki
Wczytywanie...
Numery oryginalne (OEM / OE)
AUGER 100650 DAF 1527571 DAF 1527571R DAF 1536865 DÖNMEZ 700 314 DÖNMEZ 700 380 DT Spare Parts 09.70.46.300746 DT Spare Parts 09.70.46.300755 DT Spare Parts 81300059034 DT Spare Parts 81300059037 DT Spare Parts DT3.94007 EATON 104077-1 FEBI BILSTEIN 105202 KAWE 7148502 KAWE 7148502 M.I. KAWE 81.30005.9034 KM Germany 069 1332 KM Germany 069 1494 LEMFÖRDER 3400 700 314 LEMFÖRDER 3400 700 380 LEMFÖRDER 3400700314AT LEMFÖRDER 81300059034 MAN 81.30005.9023 MAN 81.30005.9034 MAN 81.30005.9037 PE Automotive 080.405-00A PE Automotive 080.406-00A SAMPA 020.797 Schaeffler FAG 643 3201 00 ST-TEMPLIN 08.340.1115.1 S ST-TEMPLIN 08.340.1115.108 ST-TEMPLIN 08.340.1289.108 TRUCKTEC AUTOMOTIVE 05.23.152 VALEO 809135 VALEO 809136 VALEO 81300059034 VALEO 827502 VALEO 827503
Zastosowanie – do jakich aut pasuje
Wczytywanie...
Wczytywanie...
Zawartość zestawu / elementy w komplecie
Wczytywanie...
Kod
Nazwa
Ilość
Brak części w zestawie
Opinie i oceny klientów ARWIT
Wczytywanie...
Nie ma jeszcze opinii o produkcie

W nowoczesnych samochodach z ręczną skrzynią biegów sprzęgło jest obsługiwane przez zewnętrzny lewy pedał. Z mechanizmem sprzęgła jest on scalony poprzez łączenie hydrauliczne lub kablowe. W starszych samochodach sprzęgło jest obsługiwane przez połączenie mechaniczne. Mimo że sprzęgło może być umiejscowione fizycznie blisko pedału sterującego, niezbędne do zapewnienia jego prawidłowej pracy jest zamontowanie elementów uruchamiających w pewnej odległości od silnika. Umożliwia to jego płynną pracę ponieważ redukuje wpływ drgań jednostki napędowej. Na zmniejszenie drgań ma wpływ także odpowiednia konstrukcja zawieszenia silnika. Gdyby był on zamontowany sztywno, płynna praca sprzęgła byłaby niemożliwa, gdyż drgania wywoływane w trakcie jego pracy byłyby przenoszone na nie. Sprzęgło samochodowe zbudowane jest z tarczy, docisku i łożyska. Sprzęgło poprzez koło zamachowe łączy się z silnikiem. Głównym zadaniem koła zamachowego jest przełożenie napędu z wału korbowego na sprzęgło. Domyślnie sprzęgło jest ustawione w pozycji łączącej skrzynię biegów z silnikiem. Poprzez wciśnięcie sprzęgła następuje jego odłączenie. Sprzęgło znajduje się między silnikiem a skrzynią biegów. Odłączenie go jest niezbędne do zmiany biegów. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła jego widełki i łożysku odciągają tarcze dociskową powodując w ten sposób zwolnienie tarczy. Tarcza sprzęgłowa przylega do koła zamachowego słabiej lub w ogóle. Gdy pedał sprzęgła nie jest wciśnięty rozprężają się zamontowane w obudowie tarczy dociskowej sprężyny powodując jej przylgnięcie do koła zamachowego i obracanie się z nim. Postępujące psucie się sprzęgła trudniej jest zauważyć w nowoczesnych samochodach gdyż zamontowane w nich układy wyposażone są w samoregulatory zapewniające ich niezmienne działanie bez względu na zużycie. W przypadku starszych samochodów trzeba zwrócić uwagę kiedy sprzęgło „bierze”. Mocniejsze silniki powodują szybsze zużycie się sprzęgła. Przy zrównoważonej eksploatacji układy sprzęgła wytrzymują od 100 do 200 tysięcy przejechanych kilometrów.

esamochodoweczesci.pl Części Samochodowe