1. « Wróc do  Części
  2. « Wróc do  BMW
  3. « Wróc do  X3 (G01, F97, G08)
  4. « Wróc do  sDrive 20 i 1.6
  5. « Wróc do  Części samochodowe online – sklep ARWIT Szczecin, Mierzyn
  6. « Wróc do  Sprzęgło
  7. « Wróc do  Zestaw sprzęgieł
  8. Zestaw sprzęgieł Arwit DT SPARE PARTS 3.94004

Zestaw sprzęgieł Arwit DT SPARE PARTS 3.94004

2157,89 zł z VAT
1754,38 zł netto
Dostawa części samochodowych
Kurier (wysyłka w 24h) - 16,00 zł darmowa od 299 zł
Odbiór osobisty w Mierzynie - 0,00 zł
Numer katalogowy produktu (kod produktu) - 3.94004
Numer OEM / Kod producenta - 3.94004
Kategoria produktu - Zestaw sprzęgieł Arwit
Producent / Marka części - DT SPARE PARTS
Jednostka sprzedaży (szt./komplet) - SZT
Kod EAN - 04057795605206
Kod SKU - AR_3.94004
Informacje o producencie i pochodzeniu części: DT SPARE PARTS DIESEL TECHNIC SE Adres: Wehrmannsdamm 5 9, 27245 Kirchdorf Kraj: Brak danych E-mail: customerservice@dieseltechnic.com Tel: +49 (0)4273 89-0
Zestaw sprzęgieł Arwit DT SPARE PARTS 3.94004
Kod produktu - 3.94004
Producent - DT SPARE PARTS
Jednostki - SZT
Ilosc - 1
EAN - 04057795605206
dla numeru OE - 81.30000.9022
Średnica [mm] - 430
Gwarancja - 2 lata gwarancji
Ciężar netto [g] - 46985
Zamienniki – odpowiedniki
Wczytywanie...
Numery oryginalne (OEM / OE)
AUGER 100347 DÖNMEZ 127 401 DT Spare Parts 09.46.70.300682 DT Spare Parts 81300006582 DT Spare Parts 81300006630 DT Spare Parts 81300006653 DT Spare Parts 81300059022 DT Spare Parts DT3.94004 EATON 104077-1 FEBI BILSTEIN 105169 FEBI BILSTEIN 105297 KAWE >71485SMI KAWE 3400 127 401 KAWE 71485 KAWE 7148505 KAWE 7148505 M.I. KM Germany 069 1333 LEMFÖRDER 3400 127 401 LEMFÖRDER 3400127401AT MAN 81.30000.6581 MAN 81.30000.6582 MAN 81.30000.6617 MAN 81.30000.6630 MAN 81.30000.6650 MAN 81.30000.6653 MAN 81.30000.6654 MAN 81.30000.6673 MAN 81.30000.9022 MAN 81.30005.9022 MAN 81.30005.9028 MAN VA.30000.9866 MEC-DIESEL LK00791 OE Germany 102669 PE Automotive 080.404-00A SAMPA 020.784 Schaeffler FAG 643 3201 00 Schaeffler LuK 643 3201 00 Schaeffler LuK 643320100AT ST-TEMPLIN 08.340.1112.1 S ST-TEMPLIN 08.340.1112.108 TRUCKTEC AUTOMOTIVE 05.23.172 VALEO 809135 VALEO 809136 VALEO 827015
Zastosowanie – do jakich aut pasuje
Wczytywanie...
Wczytywanie...
Zawartość zestawu / elementy w komplecie
Wczytywanie...
Kod
Nazwa
Ilość
Brak części w zestawie
Opinie i oceny klientów ARWIT
Wczytywanie...
Nie ma jeszcze opinii o produkcie

W nowoczesnych samochodach z ręczną skrzynią biegów sprzęgło jest obsługiwane przez zewnętrzny lewy pedał. Z mechanizmem sprzęgła jest on scalony poprzez łączenie hydrauliczne lub kablowe. W starszych samochodach sprzęgło jest obsługiwane przez połączenie mechaniczne. Mimo że sprzęgło może być umiejscowione fizycznie blisko pedału sterującego, niezbędne do zapewnienia jego prawidłowej pracy jest zamontowanie elementów uruchamiających w pewnej odległości od silnika. Umożliwia to jego płynną pracę ponieważ redukuje wpływ drgań jednostki napędowej. Na zmniejszenie drgań ma wpływ także odpowiednia konstrukcja zawieszenia silnika. Gdyby był on zamontowany sztywno, płynna praca sprzęgła byłaby niemożliwa, gdyż drgania wywoływane w trakcie jego pracy byłyby przenoszone na nie. Sprzęgło samochodowe zbudowane jest z tarczy, docisku i łożyska. Sprzęgło poprzez koło zamachowe łączy się z silnikiem. Głównym zadaniem koła zamachowego jest przełożenie napędu z wału korbowego na sprzęgło. Domyślnie sprzęgło jest ustawione w pozycji łączącej skrzynię biegów z silnikiem. Poprzez wciśnięcie sprzęgła następuje jego odłączenie. Sprzęgło znajduje się między silnikiem a skrzynią biegów. Odłączenie go jest niezbędne do zmiany biegów. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła jego widełki i łożysku odciągają tarcze dociskową powodując w ten sposób zwolnienie tarczy. Tarcza sprzęgłowa przylega do koła zamachowego słabiej lub w ogóle. Gdy pedał sprzęgła nie jest wciśnięty rozprężają się zamontowane w obudowie tarczy dociskowej sprężyny powodując jej przylgnięcie do koła zamachowego i obracanie się z nim. Postępujące psucie się sprzęgła trudniej jest zauważyć w nowoczesnych samochodach gdyż zamontowane w nich układy wyposażone są w samoregulatory zapewniające ich niezmienne działanie bez względu na zużycie. W przypadku starszych samochodów trzeba zwrócić uwagę kiedy sprzęgło „bierze”. Mocniejsze silniki powodują szybsze zużycie się sprzęgła. Przy zrównoważonej eksploatacji układy sprzęgła wytrzymują od 100 do 200 tysięcy przejechanych kilometrów.

esamochodoweczesci.pl Części Samochodowe