1. « Wróc do  Części
  2. « Wróc do  AUDI
  3. « Wróc do  A6 C7 (4G2, 4GC)
  4. « Wróc do  2.8 FSI quattro
  5. « Wróc do  Części samochodowe online – sklep ARWIT Szczecin, Mierzyn
  6. « Wróc do  Sprzęgło
  7. « Wróc do  Zestaw sprzęgieł
  8. Zestaw sprzęgieł Arwit BORG & BECK HK6467

Zestaw sprzęgieł Arwit BORG & BECK HK6467

392,15 zł z VAT
318,82 zł netto
Dostawa części samochodowych
Kurier (wysyłka w 24h) - 16,00 zł darmowa od 299 zł
Odbiór osobisty w Mierzynie - 0,00 zł
Numer katalogowy produktu (kod produktu) - HK6467
Numer OEM / Kod producenta - HK6467
Kategoria produktu - Zestaw sprzęgieł Arwit
Producent / Marka części - BORG & BECK
Jednostka sprzedaży (szt./komplet) - SZT
Kod EAN - 5055188202659
Kod SKU - AR_HK6467
Informacje o producencie i pochodzeniu części: BORG & BECK Adres: Brak danych Kraj: Brak danych E-mail: Brak danych
Zestaw sprzęgieł Arwit BORG & BECK HK6467
Kod produktu - HK6467
Producent - BORG & BECK
Jednostki - SZT
Ilosc - 1
EAN - 5055188202659
Zastępuje artykuły - HK6531 HK7538 HK7719
Liczba zębów - 23
Profil piasty - 24.2 x 21.8
średnica zewnętrzna [mm] - 228
Wersja silnika - dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Liczba części [-częściowy] - 3
Zamienniki – odpowiedniki
Wczytywanie...
Numery oryginalne (OEM / OE)
A.P. KT6467 AUDI 06B 198 141 AUDI 06B 198 141 A AUDI 06B 198 141 AV AUDI 06B 198 141 C AUDI 06B 198 141 CX AUDI 06B 198 141 X AUDI 6B 198 141 AUDI 6B 198 141 A AUDI 6B 198 141 AV AUDI 6B 198 141 AX AUDI 6B 198 141 C AUDI 6B 198 141 CX AUDI 6B 198 141 X BLUE PRINT ADV183036 BORG & BECK HK6467 COMLINE ECK101 EURO CAR PARTS 641441430 EXEDY AUK2011 MAPA 010228200 MECARM MK9620 MOTAQUIP VCK927 MOTAQUIP VCK999 National CK9408 National CK9432 National CK9533 NK 134774 NK 134776 QUINTON HAZELL QKT1345AF QUINTON HAZELL QKT1893AF QUINTON HAZELL QKT2068AF RYMEC JT1121 RYMEC JT6467 SACHS 3000839801 SACHS 3000951210 Schaeffler LuK 623228500 Schaeffler LuK 623309700 SEAT 06B 198 141 A SEAT 6B 198 141 A SEAT 6B 198 141 AX SKODA 06B 198 141 SKODA 06B 198 141 A SKODA 06B 198 141 C SKODA 06B 198 141 CX SKODA 06B 198 141 X SKODA 6B 198 141 SKODA 6B 198 141 A SKODA 6B 198 141 AX SKODA 6B 198 141 C SKODA 6B 198 141 CX SKODA 6B 198 141 X VAG 028 198 141 CX VAG 06B 198 141 AX VALEO 821237 VALEO 826579 VW 06B 198 141 VW 06B 198 141 A VW 06B 198 141 AV VW 06B 198 141 C VW 06B 198 141 CX VW 06B 198 141 X VW 6B 198 141 VW 6B 198 141 A VW 6B 198 141 AV VW 6B 198 141 AX VW 6B 198 141 C VW 6B 198 141 CX VW 6B 198 141 X WESTLAKE WVW008 WESTLAKE WVW017
Zastosowanie – do jakich aut pasuje
Wczytywanie...
Wczytywanie...
Zawartość zestawu / elementy w komplecie
Wczytywanie...
Kod
Nazwa
Ilość
Brak części w zestawie
Opinie i oceny klientów ARWIT
Wczytywanie...
Nie ma jeszcze opinii o produkcie

W nowoczesnych samochodach z ręczną skrzynią biegów sprzęgło jest obsługiwane przez zewnętrzny lewy pedał. Z mechanizmem sprzęgła jest on scalony poprzez łączenie hydrauliczne lub kablowe. W starszych samochodach sprzęgło jest obsługiwane przez połączenie mechaniczne. Mimo że sprzęgło może być umiejscowione fizycznie blisko pedału sterującego, niezbędne do zapewnienia jego prawidłowej pracy jest zamontowanie elementów uruchamiających w pewnej odległości od silnika. Umożliwia to jego płynną pracę ponieważ redukuje wpływ drgań jednostki napędowej. Na zmniejszenie drgań ma wpływ także odpowiednia konstrukcja zawieszenia silnika. Gdyby był on zamontowany sztywno, płynna praca sprzęgła byłaby niemożliwa, gdyż drgania wywoływane w trakcie jego pracy byłyby przenoszone na nie. Sprzęgło samochodowe zbudowane jest z tarczy, docisku i łożyska. Sprzęgło poprzez koło zamachowe łączy się z silnikiem. Głównym zadaniem koła zamachowego jest przełożenie napędu z wału korbowego na sprzęgło. Domyślnie sprzęgło jest ustawione w pozycji łączącej skrzynię biegów z silnikiem. Poprzez wciśnięcie sprzęgła następuje jego odłączenie. Sprzęgło znajduje się między silnikiem a skrzynią biegów. Odłączenie go jest niezbędne do zmiany biegów. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła jego widełki i łożysku odciągają tarcze dociskową powodując w ten sposób zwolnienie tarczy. Tarcza sprzęgłowa przylega do koła zamachowego słabiej lub w ogóle. Gdy pedał sprzęgła nie jest wciśnięty rozprężają się zamontowane w obudowie tarczy dociskowej sprężyny powodując jej przylgnięcie do koła zamachowego i obracanie się z nim. Postępujące psucie się sprzęgła trudniej jest zauważyć w nowoczesnych samochodach gdyż zamontowane w nich układy wyposażone są w samoregulatory zapewniające ich niezmienne działanie bez względu na zużycie. W przypadku starszych samochodów trzeba zwrócić uwagę kiedy sprzęgło „bierze”. Mocniejsze silniki powodują szybsze zużycie się sprzęgła. Przy zrównoważonej eksploatacji układy sprzęgła wytrzymują od 100 do 200 tysięcy przejechanych kilometrów.

esamochodoweczesci.pl Części Samochodowe