1. « Wróc do  Części
  2. « Wróc do  VOLVO
  3. « Wróc do  FH12
  4. « Wróc do  FH 12/430
  5. « Wróc do  Części samochodowe online – sklep ARWIT Szczecin, Mierzyn
  6. « Wróc do  Sprzęgło
  7. « Wróc do  Zestaw sprzęgieł
  8. Zestaw sprzęgieł Arwit AISIN KT-100VE

Zestaw sprzęgieł Arwit AISIN KT-100VE

0,00 zł z VAT
0,00 zł netto
Dostawa części samochodowych
Kurier (wysyłka w 24h) - 16,00 zł darmowa od 299 zł
Odbiór osobisty w Mierzynie - 0,00 zł
Numer katalogowy produktu (kod produktu) - AISKT-100VE
Numer OEM / Kod producenta - AISKT-100VE
Kategoria produktu - Zestaw sprzęgieł Arwit
Producent / Marka części - AISIN
Jednostka sprzedaży (szt./komplet) - SZT
Kod SKU - AR_AISKT-100VE
Informacje o producencie i pochodzeniu części: AISIN Adres: Brak danych Kraj: Brak danych E-mail: Brak danych
Zestaw sprzęgieł Arwit AISIN KT-100VE
Kod produktu - AISKT-100VE
Producent - AISIN
Jednostki - SZT
Ilosc - 1
Liczba zębów - 21
Jakość - Premium
Średnica [mm] - 212
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca - z dociskiem sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 - z tarczą sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 - z łożyskiem oporowym
wieloczęściowy - trzyczęściowy
Numery oryginalne (OEM / OE)
AISIN KT-100A AP Automotive Prod. KT6084 ASHIKA 92-02-2013 BLUE PRINT ADT330111 BLUE PRINT ADT330301 BORG & BECK HK6084 COMLINE CTY41100 EXEDY TYK2229 HERTH+BUSS JAKOPARTS J2002059 HERTH+BUSS JAKOPARTS J2002151 HERTH+BUSS JAKOPARTS J2002159 HERTH+BUSS JAKOPARTS J2002228 HERTH+BUSS JAKOPARTS J2002271 JAPANPARTS KF-2045 JAPANPARTS KF-274 JP GROUP 4830402210 KAVO PARTS CP-1046 KAVO PARTS CP-1050 KAVO PARTS CP-1186 KAWE 957694/692/984/985 KM Germany 069 1327 KOIVUNEN OY 014-HK7154 MAPA 015215300 MAPA 215400 MAPCO 10512 MECARM MK9156 MECARM MK9158 MGA EK6096 MOTAQUIP LVCU829 National CK9233 NIPPARTS J2002059 NK 134541 NPS T200A137 OPTIMAL CS0089 QUINTON HAZELL QKT1718AF RAICAM RC6084 RYMEC JT6084 SACHS 300 0771 001 sbs 1201134541 Schaeffler LuK 622 1145 60 SOLID AUTO (UK) T110102 STELLOX 07-01008-SX TECHNOMAG 480-003-010 TOYOTA 04130-YZZAJ TOYOTA 04130-YZZBZ TOYOTA 04130-YZZDE TOYOTA 04130-YZZJA TOYOTA 04130-YZZJM VALEO 801502 VALEO 826708 WESTLAKE WTY001 WESTLAKE WTY157
Zastosowanie – do jakich aut pasuje
Wczytywanie...
Wczytywanie...
Zawartość zestawu / elementy w komplecie
Wczytywanie...
Kod
Nazwa
Ilość
Brak części w zestawie
Opinie i oceny klientów ARWIT
Wczytywanie...
Nie ma jeszcze opinii o produkcie

W nowoczesnych samochodach z ręczną skrzynią biegów sprzęgło jest obsługiwane przez zewnętrzny lewy pedał. Z mechanizmem sprzęgła jest on scalony poprzez łączenie hydrauliczne lub kablowe. W starszych samochodach sprzęgło jest obsługiwane przez połączenie mechaniczne. Mimo że sprzęgło może być umiejscowione fizycznie blisko pedału sterującego, niezbędne do zapewnienia jego prawidłowej pracy jest zamontowanie elementów uruchamiających w pewnej odległości od silnika. Umożliwia to jego płynną pracę ponieważ redukuje wpływ drgań jednostki napędowej. Na zmniejszenie drgań ma wpływ także odpowiednia konstrukcja zawieszenia silnika. Gdyby był on zamontowany sztywno, płynna praca sprzęgła byłaby niemożliwa, gdyż drgania wywoływane w trakcie jego pracy byłyby przenoszone na nie. Sprzęgło samochodowe zbudowane jest z tarczy, docisku i łożyska. Sprzęgło poprzez koło zamachowe łączy się z silnikiem. Głównym zadaniem koła zamachowego jest przełożenie napędu z wału korbowego na sprzęgło. Domyślnie sprzęgło jest ustawione w pozycji łączącej skrzynię biegów z silnikiem. Poprzez wciśnięcie sprzęgła następuje jego odłączenie. Sprzęgło znajduje się między silnikiem a skrzynią biegów. Odłączenie go jest niezbędne do zmiany biegów. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła jego widełki i łożysku odciągają tarcze dociskową powodując w ten sposób zwolnienie tarczy. Tarcza sprzęgłowa przylega do koła zamachowego słabiej lub w ogóle. Gdy pedał sprzęgła nie jest wciśnięty rozprężają się zamontowane w obudowie tarczy dociskowej sprężyny powodując jej przylgnięcie do koła zamachowego i obracanie się z nim. Postępujące psucie się sprzęgła trudniej jest zauważyć w nowoczesnych samochodach gdyż zamontowane w nich układy wyposażone są w samoregulatory zapewniające ich niezmienne działanie bez względu na zużycie. W przypadku starszych samochodów trzeba zwrócić uwagę kiedy sprzęgło „bierze”. Mocniejsze silniki powodują szybsze zużycie się sprzęgła. Przy zrównoważonej eksploatacji układy sprzęgła wytrzymują od 100 do 200 tysięcy przejechanych kilometrów.

esamochodoweczesci.pl Części Samochodowe