1. « Wróc do  Części
  2. « Wróc do  Części samochodowe online – sklep ARWIT Szczecin, Mierzyn
  3. « Wróc do  Części samochodowe online – sklep ARWIT Szczecin, Mierzyn
  4. « Wróc do  Sprzęgło
  5. « Wróc do  Zestaw sprzęgieł
  6. Zestaw sprzęgieł Arwit AISIN KE-PE02

Zestaw sprzęgieł Arwit AISIN KE-PE02

0,00 zł z VAT
0,00 zł netto
Dostawa części samochodowych
Kurier (wysyłka w 24h) - 16,00 zł darmowa od 299 zł
Odbiór osobisty w Mierzynie - 0,00 zł
Numer katalogowy produktu (kod produktu) - AISKE-PE02
Numer OEM / Kod producenta - AISKE-PE02
Kategoria produktu - Zestaw sprzęgieł Arwit
Producent / Marka części - AISIN
Jednostka sprzedaży (szt./komplet) - SZT
Kod EAN - 5411450741446
Kod SKU - AR_AISKE-PE02
Informacje o producencie i pochodzeniu części: AISIN Adres: Brak danych Kraj: Brak danych E-mail: Brak danych
Zestaw sprzęgieł Arwit AISIN KE-PE02
Kod produktu - AISKE-PE02
Producent - AISIN
Jednostki - SZT
Ilosc - 1
EAN - 5411450741446
Liczba zębów - 20
Średnica [mm] - 190
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca - z dociskiem sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 - z tarczą sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 - z łożyskiem oporowym
wieloczęściowy - trzyczęściowy
Zamienniki – odpowiedniki
Wczytywanie...
Numery oryginalne (OEM / OE)
AP Automotive Prod. KT6208 AP Automotive Prod. KT7601 AP Automotive Prod. KT90023 ASHIKA 92-06-625 ASHIKA 92-CI-CI01 ASHIKA 92-CI-CI03 BLUE PRINT ADP153005 BLUE PRINT ADP153007 BLUE PRINT ADP153033 BORG & BECK HK7601 CITROËN 205043 CITROËN 205044 CITROËN 2050H3 CITROËN 2050J2 CITROËN 205288 CITROËN 205289 CITROËN 205294 CITROËN 246780 COMLINE ECK011 EXEDY PGK2048 JAPANPARTS KF-625 JAPANPARTS KF-CI01 JAPANPARTS KF-CI03 JP GROUP 4130400210 JP GROUP 4130402510 JP GROUP 4130403010 KAWE 952119 KAWE 961857 KAWE 962550 KM Germany 069 0792 KM Germany 069 1524 MAPA 004180200 MAPA 004180300 MAPA 005180800 MAPA 006180300 MAPCO 10311 MAPCO 10311/9 MAPCO 10412 MAPCO 10414 MECARM MK9280 MECARM MK9582 MECARM MK9645 MGA EK6002 MGA EK6020 MOTAQUIP VCK513 MOTAQUIP VCU274 MOTAQUIP VCU68 National CK9436 NK 131951 NK 139928 NPS D200U36 NPS P200A06 OPTIMAL CS0547 OPTIMAL CS0828 PEUGEOT 205043 PEUGEOT 205044 PEUGEOT 2050G8 PEUGEOT 2050H2 PEUGEOT 205149 PEUGEOT 205288 PEUGEOT 205293 QUINTON HAZELL QKT1136AF QUINTON HAZELL QKT2049AF QUINTON HAZELL QKT2443AF RAICAM RC6208 RAICAM RC7601 RAICAM RC90023 RYMEC JT6208 RYMEC JT7601 SACHS 3000 836 701 SASIC SCL0189 SASIC SCL0221 SASIC SCL0231 SASIC SCL0551 sbs 1201131951 sbs 1201139928 Schaeffler LuK 618 3089 00 STELLOX 07-01066-SX STELLOX 07-01084-SX STELLOX 07-01106-SX VALEO 821340 VALEO NS-92/PGC-21/PRB-272 WESTLAKE WCP006A WESTLAKE WCP008A WESTLAKE WCP030 WESTLAKE WCP044
Zastosowanie – do jakich aut pasuje
Wczytywanie...
Wczytywanie...
Zawartość zestawu / elementy w komplecie
Wczytywanie...
Kod
Nazwa
Ilość
Brak części w zestawie
Opinie i oceny klientów ARWIT
Wczytywanie...
Nie ma jeszcze opinii o produkcie

W nowoczesnych samochodach z ręczną skrzynią biegów sprzęgło jest obsługiwane przez zewnętrzny lewy pedał. Z mechanizmem sprzęgła jest on scalony poprzez łączenie hydrauliczne lub kablowe. W starszych samochodach sprzęgło jest obsługiwane przez połączenie mechaniczne. Mimo że sprzęgło może być umiejscowione fizycznie blisko pedału sterującego, niezbędne do zapewnienia jego prawidłowej pracy jest zamontowanie elementów uruchamiających w pewnej odległości od silnika. Umożliwia to jego płynną pracę ponieważ redukuje wpływ drgań jednostki napędowej. Na zmniejszenie drgań ma wpływ także odpowiednia konstrukcja zawieszenia silnika. Gdyby był on zamontowany sztywno, płynna praca sprzęgła byłaby niemożliwa, gdyż drgania wywoływane w trakcie jego pracy byłyby przenoszone na nie. Sprzęgło samochodowe zbudowane jest z tarczy, docisku i łożyska. Sprzęgło poprzez koło zamachowe łączy się z silnikiem. Głównym zadaniem koła zamachowego jest przełożenie napędu z wału korbowego na sprzęgło. Domyślnie sprzęgło jest ustawione w pozycji łączącej skrzynię biegów z silnikiem. Poprzez wciśnięcie sprzęgła następuje jego odłączenie. Sprzęgło znajduje się między silnikiem a skrzynią biegów. Odłączenie go jest niezbędne do zmiany biegów. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła jego widełki i łożysku odciągają tarcze dociskową powodując w ten sposób zwolnienie tarczy. Tarcza sprzęgłowa przylega do koła zamachowego słabiej lub w ogóle. Gdy pedał sprzęgła nie jest wciśnięty rozprężają się zamontowane w obudowie tarczy dociskowej sprężyny powodując jej przylgnięcie do koła zamachowego i obracanie się z nim. Postępujące psucie się sprzęgła trudniej jest zauważyć w nowoczesnych samochodach gdyż zamontowane w nich układy wyposażone są w samoregulatory zapewniające ich niezmienne działanie bez względu na zużycie. W przypadku starszych samochodów trzeba zwrócić uwagę kiedy sprzęgło „bierze”. Mocniejsze silniki powodują szybsze zużycie się sprzęgła. Przy zrównoważonej eksploatacji układy sprzęgła wytrzymują od 100 do 200 tysięcy przejechanych kilometrów.

esamochodoweczesci.pl Części Samochodowe