1. « Wróc do  Części
  2. « Wróc do  AUDI
  3. « Wróc do  A4 B5 Avant (8D5)
  4. « Wróc do  2.4 quattro
  5. « Wróc do  Części samochodowe online – sklep ARWIT Szczecin, Mierzyn
  6. « Wróc do  Sprzęgło
  7. « Wróc do  Tarcza sprzęgła
  8. Tarcza sprzęgła DT SPARE PARTS 3.40032

Tarcza sprzęgła DT SPARE PARTS 3.40032

821,84 zł z VAT
668,16 zł netto
Dostawa części samochodowych
Kurier (wysyłka w 24h) - 16,00 zł darmowa od 299 zł
Odbiór osobisty w Mierzynie - 0,00 zł
Numer katalogowy produktu (kod produktu) - 3.40032
Numer OEM / Kod producenta - 3.40032
Kategoria produktu - Tarcza sprzęgła
Producent / Marka części - DT SPARE PARTS
Jednostka sprzedaży (szt./komplet) - SZT
Kod EAN - 04057795409354
Kod SKU - AR_3.40032
Informacje o producencie i pochodzeniu części: DT SPARE PARTS DIESEL TECHNIC SE Adres: Wehrmannsdamm 5 9, 27245 Kirchdorf Kraj: Brak danych E-mail: customerservice@dieseltechnic.com Tel: +49 (0)4273 89-0
Tarcza sprzęgła DT SPARE PARTS 3.40032
Kod produktu - 3.40032
Producent - DT SPARE PARTS
Jednostki - SZT
Ilosc - 1
EAN - 04057795409354
Liczba zębów - 10
Profil piasty - 2" (50,8mm)
Średnica [mm] - 430
Gwarancja - 2 lata gwarancji
Ciężar netto [g] - 8696
Zamienniki – odpowiedniki
Wczytywanie...
Numery oryginalne (OEM / OE)
AUGER 100598 DÖNMEZ 100 131 DÖNMEZ 310 741 DT Spare Parts DT3.40032 FEBI BILSTEIN 105041 KAWE 4513 KAWE 4513 M.I. KAWE 4513S KAWE 4513S M.I. KM Germany 069 1020 LEMFÖRDER 1862 441 031 LEMFÖRDER 1862 441 131 LEMFÖRDER 1862 441 131AT LEMFÖRDER 1878 080 034 MAN 51.30301.0005 MAN 81.30301.0355 MAN 81.30301.0364 MAN 81.30301.0376 MAN 81.30301.0381 MAN 81.30301.0382 MAN 81.30301.0385 MAN 81.30301.0386 MAN 81.30301.0388 MAN 81.30301.9381 MAN 81.30301.9382 MAN 81.30301.9386 ÖAF 81.30301.0355 ÖAF 81.30301.0364 ÖAF 81.30301.0376 ÖAF 81.30301.0381 ÖAF 81.30301.0382 ÖAF 81.30301.0385 ÖAF 81.30301.0386 ÖAF 81.30301.0388 ÖAF 81.30301.9381 SAMPA 025.440 Schaeffler FAG 343 0047 10 Schaeffler FAG 343 0047 20 Schaeffler FAG 343 0080 30 Schaeffler FAG 343 0212 10 Schaeffler FAG 643 3008 00 Schaeffler FAG 643 3085 00 Schaeffler FAG 643 3219 00 Schaeffler FAG 643 3352 00 Schaeffler LuK 343 0047 10 Schaeffler LuK 343 0047 20 ST-TEMPLIN 08.270.1000.633 ST-TEMPLIN 08.270.1000.851 TRUCKTEC AUTOMOTIVE 05.23.114 VALEO 806327 VALEO 807734 VALEO 807736
Zastosowanie – do jakich aut pasuje
Wczytywanie...
Wczytywanie...
Zawartość zestawu / elementy w komplecie
Wczytywanie...
Kod
Nazwa
Ilość
Brak części w zestawie
Opinie i oceny klientów ARWIT
Wczytywanie...
Nie ma jeszcze opinii o produkcie

W nowoczesnych samochodach z ręczną skrzynią biegów sprzęgło jest obsługiwane przez zewnętrzny lewy pedał. Z mechanizmem sprzęgła jest on scalony poprzez łączenie hydrauliczne lub kablowe. W starszych samochodach sprzęgło jest obsługiwane przez połączenie mechaniczne. Mimo że sprzęgło może być umiejscowione fizycznie blisko pedału sterującego, niezbędne do zapewnienia jego prawidłowej pracy jest zamontowanie elementów uruchamiających w pewnej odległości od silnika. Umożliwia to jego płynną pracę ponieważ redukuje wpływ drgań jednostki napędowej. Na zmniejszenie drgań ma wpływ także odpowiednia konstrukcja zawieszenia silnika. Gdyby był on zamontowany sztywno, płynna praca sprzęgła byłaby niemożliwa, gdyż drgania wywoływane w trakcie jego pracy byłyby przenoszone na nie. Sprzęgło samochodowe zbudowane jest z tarczy, docisku i łożyska. Sprzęgło poprzez koło zamachowe łączy się z silnikiem. Głównym zadaniem koła zamachowego jest przełożenie napędu z wału korbowego na sprzęgło. Domyślnie sprzęgło jest ustawione w pozycji łączącej skrzynię biegów z silnikiem. Poprzez wciśnięcie sprzęgła następuje jego odłączenie. Sprzęgło znajduje się między silnikiem a skrzynią biegów. Odłączenie go jest niezbędne do zmiany biegów. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła jego widełki i łożysku odciągają tarcze dociskową powodując w ten sposób zwolnienie tarczy. Tarcza sprzęgłowa przylega do koła zamachowego słabiej lub w ogóle. Gdy pedał sprzęgła nie jest wciśnięty rozprężają się zamontowane w obudowie tarczy dociskowej sprężyny powodując jej przylgnięcie do koła zamachowego i obracanie się z nim. Postępujące psucie się sprzęgła trudniej jest zauważyć w nowoczesnych samochodach gdyż zamontowane w nich układy wyposażone są w samoregulatory zapewniające ich niezmienne działanie bez względu na zużycie. W przypadku starszych samochodów trzeba zwrócić uwagę kiedy sprzęgło „bierze”. Mocniejsze silniki powodują szybsze zużycie się sprzęgła. Przy zrównoważonej eksploatacji układy sprzęgła wytrzymują od 100 do 200 tysięcy przejechanych kilometrów.

esamochodoweczesci.pl Części Samochodowe