1. « Wróc do  Części
  2. « Wróc do  AUDI
  3. « Wróc do  A4 B8 (8K2)
  4. « Wróc do  3.0 TDI quattro
  5. « Wróc do  Świeca żarowa BERU PSG006 do Opel Insignia 2.0 CDTI Diesel | Arwit
  6. « Wróc do  Filtr
  7. « Wróc do  Filtr oleju silnikowego
  8. Filtr oleju silnikowego PURFLUX L267D

Filtr oleju silnikowego PURFLUX L267D

29,27 zł z VAT
23,80 zł netto
Liczba sztuk
Dostawa
Kurier (wysyłka w 24h) - 16,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł
Towar dostępny ( >5 )
Kod produktu - L267A
Kod producenta - L267A
Kategoria - Filtr oleju silnikowego
Producent - PURFLUX
Jednostki - SZT
Kod EAN - 3286065002679
Kod SKU - AR_L267A
Informacje o producencie: PURFLUX Adres: Brak danych Kraj: Brak danych E-mail: Brak danych
Filtr oleju silnikowego PURFLUX L267D
Kod produktu - L267A
Producent - PURFLUX
Jednostki - SZT
Ilosc - 1
EAN - 3286065002679
Zastępuje artykuły - L263A L267 L267A
Wysokość [mm] - 142
Średnica 3 [mm] - 15
Średnica wewnętrzna [mm] - 28
średnica zewnętrzna [mm] - 71
Rodzaj filtra - Wkład filtra
Zamienniki
Wczytywanie...
Numery OE
AC AC6206E ACDelco AC6206E ALCO (ZYPERN) MD437 ALCO FILTER MD437 AMC Filter MO438 ASHIKA 10ECO023 AUDI 045115466 AUDI 071115562 AUDI 071115562A AUDI 071115562C BLUE PRINT ADA102101 BLUE PRINT ADC42120 BOSCH 1457429192 BOSCH P9192 CHAMPION XE525/606 CHRYSLER 68001297AA CLEAN FILTERS ML1704 CLEAN FILTERS ML1705 COMLINE EOF087 COOPERS G1471 COOPERS G1473 CoopersFiaam FA5618AECO CoopersFiaam FA5618ECO CoopersFiaam FA5620ECO CROSLAND 1050 CROSLAND 2232 CROSLAND 2233 DODGE 68001297AA EUROREPAR E149034 EUROREPAR E149137 FEBI BILSTEIN 22546 FIAMM FA5618ECO FIAMM FA5620ECO FIL FILTER MLE1369 FILTRON OE650/1 FORD 1118184 FORD 1250679 FORD 3M216744AA FORD YM216744AA FRAM CH9461 RV FRAM CH9461ECO FRAM CH9463AECO FRAM CH9463ECO GENERIC GLF017 GENERIC GLF121 GIF LI263 GUELDNER VW071115562C HALFORDS HOF304 HENGST FILTER E19HD83 HERTH+BUSS JAKOPARTS J1315024 HERTH+BUSS JAKOPARTS J1315028 ISOTECH IOF4078 JAPANPARTS FOECO023 JAPANPARTS JFOECO023 JEEP 68001297AA KLAXCAR FRANCE FH023z LUCAS LFOE202 LUCAS ELECTRICAL LFOE202 MAHLE OX188D MANN-FILTER HU719/7x MECAFILTER ELH4307 MECAFILTER I02 MGA FH1004 MISFAT L105 MITSUBISHI MN980125 MITSUBISHI MN980408 MOTAQUIP VFL484 MOTAQUIP VFL486 Motorcraft EFL405 MOTRIO 8671004326 MULLER FILTER FOP222 NIPPARTS J1315028 NPS M131I17 P.B.R. AC-8041 P.B.R. AC-8043 PBR AC-8041 PBR AC-8043 PURFLUX L263A PURFLUX L267 PURFLUX L267A PURFLUX L267D PUROLATOR L38113 QUINTON HAZELL WL7296 ROVER/AUSTIN FH1004 SEAT 045115466 SEAT 070115562 SEAT 071115562 SEAT 071115562A SEAT 071115562C SKODA 045115466 SKODA 071115562 SKODA 071115562A SKODA 071115562C SOFIMA S5023PE TECDRIVE 43736501 Technika 774006 TECNOCAR OP222 TECNOCAR OP224 TECNOCAR OP224A TECNOCAR OP259 TEHO 5527 UFI 2502300 UNICO FILTER EL7135x UNIPART GFE491 UNIPART GFE493 VAG 045115389C VAG 045115466 VAG 045115466A VAG 045115466B VAG 045115466C VAG 045115562 VAG 070115562 VAG 071115562 VAG 071115562A VAG 071115562C VAG 0771115562A VAG 45115466 VALEO 586506 VW 045115466 VW 045115466A VW 045115466B VW 045115466C VW 070115562 VW 071115562 VW 071115562A VW 071115562C WIX FILTERS WL7296
Część montowana w autach
Wczytywanie...
Wczytywanie...
Zawiera części
Wczytywanie...
Kod
Nazwa
Ilość
Brak części w zestawie
Opinie
Wczytywanie...
Nie ma jeszcze opinii o produkcie

Filtr oleju stanowi część układu smarowania silnika. Stosowanie go jest konieczne ze względu na to, że olej krążący w układzie olejania silnika jest stopniowo coraz bardziej zanieczyszczany a także dlatego, że zmianom ulegają jego właściwości smarowania. Pogorszenie się jakości oleju wynika z utleniania go, dochodzącego w wysokich temperaturach. Efektem tego procesu jest tworzenie się głównie żywic i kwasów.

Zadania filtra oleju

Główna funkcją filtra oleju jest usuwanie z oleju zanieczyszczeń mogących doprowadzić do uszkodzenia silnika.

Wymiana filtra oleju

Ze względu na swoje zadania filtry z czasem ulegają zanieczyszczeniu, które uniemożliwia ich prawidłową pracę. Dlatego należy je co określony czas wymieniać. Podobnie należy postępować z olejem. W trakcie wymiany oleju ważne jest wymienienie również wkładu filtra.

Działanie filtra oleju

Początkowo olej oczyszczany jest przez smok pompy oleju. Najczęściej jest on zrobiony z metalowej siatki. Nie przepuszcza on największych zabrudzeń i osadów. Kolejny etap oczyszczania oleju ma miejsce w filtrach wstępnego i dokładnego oczyszczania. Silniki wyposażone są zazwyczaj w jeden filtr wstępnego usuwania zanieczyszczeń oraz jeden filtr dokładnego oczyszczania oleju.

Filtr wstępnego oczyszczania oleju

Filtr wstępnego oczyszczania oleju nazywany jest także filtrem pełno przepływowym. Jego umiejscowienie jest tak zaprojektowane aby cały olej dostarczany przez pompę przepływał przez niego.

Filtr dokładnego oczyszczania oleju

Usytuowanie filtra dokładnego oczyszczania może być zaprojektowane podobnie jak filtra oczyszczania wstępnego lub tak aby filtrować tylko część oleju. Poddany oczyszczaniu olej kierowany jest z powrotem do miski olejowej.

Podział filtrów oleju

Zgodnie z zasadą działania filtry można podzielić na przegrodowe objętościowe (włókninowe, ze spieków workowatych, z tworzyw sztucznych, absorpcyjne), powierzchniowe (siatkowe, szczelinowe, papierowe), energetyczne (odśrodkowe, magnetyczne, grawitacyjne), złożone czyli stanowiące połączenie przegrodowych i energetycznych. Biorąc pod uwagę jakość filtrowania, filtry można podzielić na zgrubne (siatkowe, szczelinowe), dokładne (włókninowe, odśrodkowe), pomocnicze (magnetyczne). Ze względu na rozmieszczenie w układzie smarowania wyróżnia się filtry bocznikowe, pełno przepływowe oraz szeregowo bocznikowe.

esamochodoweczesci.pl Części Samochodowe