1. « Wróc do  Części
  2. « Wróc do  VW
  3. « Wróc do  TRANSPORTER T2 Furgon (21, 23)
  4. « Wróc do  2.0
  5. « Wróc do  Świeca żarowa BERU PSG006 do Opel Insignia 2.0 CDTI Diesel | Arwit
  6. « Wróc do  Filtr
  7. « Wróc do  Filtr oleju silnikowego
  8. Filtr oleju silnikowego KRAFT AUTOMOTIVE 1700046

Filtr oleju silnikowego KRAFT AUTOMOTIVE 1700046

23,38 zł z VAT
19,01 zł netto
Dostawa
Kurier (wysyłka w 24h) - 16,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł
Kod produktu - 1700046
Kod producenta - 1700046
Kategoria - Filtr oleju silnikowego
Producent - KRAFT AUTOMOTIVE
Jednostki - SZT
Kod EAN - 5901159264488
Kod SKU - AR_1700046
Informacje o producencie: KRAFT AUTOMOTIVE Inter-Team Sp. z o.o. Adres: ul.Bia?o??cka 233, 03-253 Warszawa Kraj: Brak danych E-mail: inter-team@inter-team.com.pl Tel: +48 22 506 06 10
Filtr oleju silnikowego KRAFT AUTOMOTIVE 1700046
Kod produktu - 1700046
Producent - KRAFT AUTOMOTIVE
Jednostki - SZT
Ilosc - 1
EAN - 5901159264488
Rodzaj filtra - Wkład filtra
Numer seryjny - K1700046
Numery OE
1A FIRST AUTOMOTIVE E50287 A.L. FILTER ALO-8724 ACEMARK 133247 ALCO FILTER MD-731 ASHIKA 10-ECO025 AUDI 03N 115 562 AUDI 3N 115 466 A AUDI 3N 115 562 AUDI 03N 115 466 A AUTOMEGA 180040810 AUTOMOTOR France I87 BLUE PRINT ADV182125 BORG & BECK BFO4195 BOSCH F 026 407 157 BOSCH F026407157 BUGIAD BSP24595 CHAMPION COF100673E CLEAN FILTERS ML4533 COMLINE EOF261 COMLINE EOF267 CoopersFiaam FA6119ECO DENCKERMANN A210891 DYNAMATRIX DOFX787D FI.BA F-808 FILTRON OE6883 FILTRON OE688/3 FRAM CH11675ECO FRIGAIR CT10.711 GUD FILTERS M148 HENGST FILTER E340H D247 HENGST FILTER E340HD247 HOFFER 14147 JAPANPARTS FO-ECO025 JAPANPARTS FOECO025 JAPKO 1ECO025 JC PREMIUM B1W043PR JP GROUP 1118506400 JS ASAKASHI OE3005 KNECHT OX787DECO KNECHT OX 787D KNECHT OX787D KOLBENSCHMIDT 50014549 LUCAS FILTERS LFOE291 LYNXAUTO LO-1934 MAGNETI MARELLI 154705890990 MAGNETI MARELLI 153071760762 MAHLE OX 787D MAN 03N115562 MANN-FILTER HU7020z MANN-FILTER HU 7020 Z MAPCO 64820 MAXGEAR 26-0896 MDR MOF-3E25 MEAT & DORIA 14147 MECAFILTER ELH4438 MEYLE 100 322 0019 MEYLE 112 330 0006/S MFILTER TE 4013 MGA FH1171 MISFAT L137 MOTAQUIP LVFL800 MULLER FILTER FOP287 Omnicraft 2136192 OPEN PARTS EOF4224.10 PEMEBLA JAPFO-ECO025 PURFLUX L991 QUINTON HAZELL QFL0310 SAKURA Automotive EO-31910 SCT - MANNOL SH 4088 L SEAT 3N 115 466 A SEAT 3N 115 562 SEAT 03N 115 562 SEAT 03N 115 466 A SKODA 03N 115 466 A SKODA 3N 115 562 SKODA 03N 115 562 SKODA 3N 115 466 A SOFIMA S 5144 PE SOFIMA S5144PE STARLINE SF OF1015 STELLOX 20-50727-SX SWAG 30 94 7827 TECNECO FILTERS OL07020-E TECNOCAR OP1016 TRUCKTEC AUTOMOTIVE 07.18.054 UFI 25.144.00 UFI 2514400 UNIFLUX FILTERS XOE163 VAG 03N115466 VAG 03N115562 VAICO V10-2825 vika 11151034701 VW 03N115562 VW 03N 115 466 VW 3N 115 466 A VW 3N 115 562 VW 03N115466 VW 03N 115 466 A VW 03N 115 562 WILMINK GROUP WG1019277 WILMINK GROUP WG1217471 WILMINK GROUP WG1484197 WILMINK GROUP WG1795475 WIX FILTERS WL7514
Część montowana w autach
Wczytywanie...
Wczytywanie...
Zawiera części
Wczytywanie...
Kod
Nazwa
Ilość
Brak części w zestawie
Opinie
Wczytywanie...
Nie ma jeszcze opinii o produkcie

Filtr oleju stanowi część układu smarowania silnika. Stosowanie go jest konieczne ze względu na to, że olej krążący w układzie olejania silnika jest stopniowo coraz bardziej zanieczyszczany a także dlatego, że zmianom ulegają jego właściwości smarowania. Pogorszenie się jakości oleju wynika z utleniania go, dochodzącego w wysokich temperaturach. Efektem tego procesu jest tworzenie się głównie żywic i kwasów.

Zadania filtra oleju

Główna funkcją filtra oleju jest usuwanie z oleju zanieczyszczeń mogących doprowadzić do uszkodzenia silnika.

Wymiana filtra oleju

Ze względu na swoje zadania filtry z czasem ulegają zanieczyszczeniu, które uniemożliwia ich prawidłową pracę. Dlatego należy je co określony czas wymieniać. Podobnie należy postępować z olejem. W trakcie wymiany oleju ważne jest wymienienie również wkładu filtra.

Działanie filtra oleju

Początkowo olej oczyszczany jest przez smok pompy oleju. Najczęściej jest on zrobiony z metalowej siatki. Nie przepuszcza on największych zabrudzeń i osadów. Kolejny etap oczyszczania oleju ma miejsce w filtrach wstępnego i dokładnego oczyszczania. Silniki wyposażone są zazwyczaj w jeden filtr wstępnego usuwania zanieczyszczeń oraz jeden filtr dokładnego oczyszczania oleju.

Filtr wstępnego oczyszczania oleju

Filtr wstępnego oczyszczania oleju nazywany jest także filtrem pełno przepływowym. Jego umiejscowienie jest tak zaprojektowane aby cały olej dostarczany przez pompę przepływał przez niego.

Filtr dokładnego oczyszczania oleju

Usytuowanie filtra dokładnego oczyszczania może być zaprojektowane podobnie jak filtra oczyszczania wstępnego lub tak aby filtrować tylko część oleju. Poddany oczyszczaniu olej kierowany jest z powrotem do miski olejowej.

Podział filtrów oleju

Zgodnie z zasadą działania filtry można podzielić na przegrodowe objętościowe (włókninowe, ze spieków workowatych, z tworzyw sztucznych, absorpcyjne), powierzchniowe (siatkowe, szczelinowe, papierowe), energetyczne (odśrodkowe, magnetyczne, grawitacyjne), złożone czyli stanowiące połączenie przegrodowych i energetycznych. Biorąc pod uwagę jakość filtrowania, filtry można podzielić na zgrubne (siatkowe, szczelinowe), dokładne (włókninowe, odśrodkowe), pomocnicze (magnetyczne). Ze względu na rozmieszczenie w układzie smarowania wyróżnia się filtry bocznikowe, pełno przepływowe oraz szeregowo bocznikowe.

esamochodoweczesci.pl Części Samochodowe