1. « Wróc do  Części
  2. « Wróc do  PEUGEOT
  3. « Wróc do  309 I (10C, 10A)
  4. « Wróc do  1.6
  5. « Wróc do  Części samochodowe online – sklep ARWIT Szczecin, Mierzyn
  6. « Wróc do  Sprzęgło
  7. « Wróc do  Zestaw sprzęgieł
  8. Zestaw sprzęgieł Arwit SCHAEFFLER LUK 624 3759 00

Zestaw sprzęgieł Arwit SCHAEFFLER LUK 624 3759 00

1037,33 zł z VAT
843,36 zł netto
Liczba sztuk
Dostawa części samochodowych
Kurier (wysyłka w 24h) - 16,00 zł darmowa od 299 zł
Odbiór osobisty w Mierzynie - 0,00 zł
Towar dostępny ( >5 )
Numer katalogowy produktu (kod produktu) - 624375900
Numer OEM / Kod producenta - 624375900
Kategoria produktu - Zestaw sprzęgieł Arwit
Producent / Marka części - SCHAEFFLER LUK
Jednostka sprzedaży (szt./komplet) - SZT
Kod EAN - 4005108977144
Kod SKU - AR_624375900
Informacje o producencie i pochodzeniu części: SCHAEFFLER LUK Schaeffler Automotive AftermarketGmbH & Co. KG Adres: De-Saint-Exupéry-Straße 8, 60549 Frankfurt am Main Kraj: niemcy E-mail: aftermarket.de@schaeffler.com Tel: +4969271350
Zestaw sprzęgieł Arwit SCHAEFFLER LUK 624 3759 00
Kod produktu - 624375900
Producent - SCHAEFFLER LUK
Jednostki - SZT
Ilosc - 1
EAN - 4005108977144
Średnica [mm] - 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca - z narzędziami montażowymi
Dopasowanie - z automatycznym nastawianiem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 - z łożyskiem oporowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 - z zestawem śrubowym
Zamienniki – odpowiedniki
Wczytywanie...
Numery oryginalne (OEM / OE)
AUDI 0B1 141 031 P AUDI 0B1141031P AUDI 0B1 141 117 J AUDI 0B1141117J AUDI 0B1 141 117 K AUDI 0B1141117K AUDI 0B2 141 031 D AUDI 0B2141031D AUDI 0B4 141 031 AUDI 0B4141031 AUDI 0B4 141 165 AUDI 0B4141165 AUDI 0B4 141 181 AUDI 0B4141181 AUDI 0B4 198 165 AUDI 0B4198165 AUDI 0CS 141 031 D AUDI 0CS141031D Omnicraft 2277399 Omnicraft HAMJ-7L596-DMAA Omnicraft HAMJ7L596DMAA SACHS 3000 950 751 SACHS 3000950751 SCHAEFFLER GRUPPE 6243759000 Schaeffler LuK L-01424-0H09-11 Schaeffler LuK L014240H0911 Schaeffler LuK L-0B024-0HN4-40 Schaeffler LuK L0B0240HN440 TRIPLE FIVE FD012451A0
Zastosowanie – do jakich aut pasuje
Wczytywanie...
Wczytywanie...
Zawartość zestawu / elementy w komplecie
Wczytywanie...
Kod
Nazwa
Ilość
Brak części w zestawie
Opinie i oceny klientów ARWIT
Wczytywanie...
Nie ma jeszcze opinii o produkcie

W nowoczesnych samochodach z ręczną skrzynią biegów sprzęgło jest obsługiwane przez zewnętrzny lewy pedał. Z mechanizmem sprzęgła jest on scalony poprzez łączenie hydrauliczne lub kablowe. W starszych samochodach sprzęgło jest obsługiwane przez połączenie mechaniczne. Mimo że sprzęgło może być umiejscowione fizycznie blisko pedału sterującego, niezbędne do zapewnienia jego prawidłowej pracy jest zamontowanie elementów uruchamiających w pewnej odległości od silnika. Umożliwia to jego płynną pracę ponieważ redukuje wpływ drgań jednostki napędowej. Na zmniejszenie drgań ma wpływ także odpowiednia konstrukcja zawieszenia silnika. Gdyby był on zamontowany sztywno, płynna praca sprzęgła byłaby niemożliwa, gdyż drgania wywoływane w trakcie jego pracy byłyby przenoszone na nie. Sprzęgło samochodowe zbudowane jest z tarczy, docisku i łożyska. Sprzęgło poprzez koło zamachowe łączy się z silnikiem. Głównym zadaniem koła zamachowego jest przełożenie napędu z wału korbowego na sprzęgło. Domyślnie sprzęgło jest ustawione w pozycji łączącej skrzynię biegów z silnikiem. Poprzez wciśnięcie sprzęgła następuje jego odłączenie. Sprzęgło znajduje się między silnikiem a skrzynią biegów. Odłączenie go jest niezbędne do zmiany biegów. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła jego widełki i łożysku odciągają tarcze dociskową powodując w ten sposób zwolnienie tarczy. Tarcza sprzęgłowa przylega do koła zamachowego słabiej lub w ogóle. Gdy pedał sprzęgła nie jest wciśnięty rozprężają się zamontowane w obudowie tarczy dociskowej sprężyny powodując jej przylgnięcie do koła zamachowego i obracanie się z nim. Postępujące psucie się sprzęgła trudniej jest zauważyć w nowoczesnych samochodach gdyż zamontowane w nich układy wyposażone są w samoregulatory zapewniające ich niezmienne działanie bez względu na zużycie. W przypadku starszych samochodów trzeba zwrócić uwagę kiedy sprzęgło „bierze”. Mocniejsze silniki powodują szybsze zużycie się sprzęgła. Przy zrównoważonej eksploatacji układy sprzęgła wytrzymują od 100 do 200 tysięcy przejechanych kilometrów.

esamochodoweczesci.pl Części Samochodowe