1. « Wróc do  Części
  2. « Wróc do  VW
  3. « Wróc do  CC B7 (358)
  4. « Wróc do  2.0 TDI 4motion
  5. « Wróc do  Części samochodowe online – sklep ARWIT Szczecin, Mierzyn
  6. « Wróc do  Sprzęgło
  7. « Wróc do  Tarcza sprzęgła
  8. Tarcza sprzęgła SACHS 1878 004 832

Tarcza sprzęgła SACHS 1878 004 832

1266,25 zł z VAT
1029,47 zł netto
Liczba sztuk
Dostawa części samochodowych
Kurier (wysyłka w 24h) - 16,00 zł darmowa od 299 zł
Odbiór osobisty w Mierzynie - 0,00 zł
Towar dostępny ( >5 )
Numer katalogowy produktu (kod produktu) - 1878 004 832:009
Numer OEM / Kod producenta - 1878 004 832:009
Kategoria produktu - Tarcza sprzęgła
Producent / Marka części - SACHS
Jednostka sprzedaży (szt./komplet) - SZT
Kod EAN - 4013872724543
Kod SKU - AR_1878 004 832:009
Informacje o producencie i pochodzeniu części: SACHS SACHSZF Friedrichshafen AG, ZF Aftermarket Adres: Obere Weiden 12, 97424 Schweinfurt Kraj: niemcy E-mail: info.zf-aftermarket@zf.com Tel: 4997247560
Tarcza sprzęgła SACHS 1878 004 832
Kod produktu - 1878 004 832:009
Producent - SACHS
Jednostki - SZT
Ilosc - 1
EAN - 4013872724543
Liczba zębów - 10
Profil piasty - 2" -10N
Średnica [mm] - 430
Parametr - 430WGTZ
Liczba piór - 6
Zamienniki – odpowiedniki
Wczytywanie...
Numery oryginalne (OEM / OE)
DEMAG 1949 3312 EVOBUS 019 250 65 03 EVOBUS 8.383.300.000 EVOBUS 8.383.311.000 EVOBUS 8.383.311.000.0 EVOBUS 8.383.349.000 EVOBUS A 019 250 65 03 FAUN 99707793317 IVECO 42022207 KÄSSBOHRER 8.383.300.000 KÄSSBOHRER 8.383.311.000 KÄSSBOHRER 8.383.311.000.0 KÄSSBOHRER 8.383.349.000 KÄSSBOHRER A 017 250 86 03 KING LONG 216300120 LIEBHERR 10 28 86 17 MAN 36.30301-0013 MAN 36.30301-9013 MAN 51.30301-0003 MAN 51.30301-0004 MAN 51.30301-0009 MAN 51.30301-0010 MAN 81.30301-0217 MAN 81.30301-0218 MAN 81.30301-0219 MAN 81.30301-0220 MAN 81.30301-0222 MAN 81.30301-0223 MAN 81.30301-0224 MAN 81.30301-0225 MAN 81.30301-0256 MAN 81.30301-0257 MAN 81.30301-0258 MAN 81.30301-0289 MAN 81.30301-0322 MAN 81.30301-0323 MAN 81.30301-0325 MAN 81.30301-0326 MAN 81.30301-0327 MAN 81.30301-0332 MAN 81.30301-0333 MAN 81.30301-0334 MAN 81.30301-0360 MAN 81.30301-0366 MAN 81.30301-0369 MAN 81.30301-0370 MAN 81.30301-0383 MAN 81.30301-0384 MAN 81.30301-0390 MAN 81.30301-0391 MAN 81.30301-0402 MAN 81.30301-0407 MAN 81.30301-0408 MAN 81.30301-0409 MAN 81.30301-0418 MAN 81.30301-0419 MAN 81.30301-0441 MAN 81.30301-0464 MAN 81.30301-0487 MAN 81.30301-0501 MAN 81.30301-0502 MAN 81.30301-0513 MAN 81.30301-0521 MAN 81.30301-0569 MAN 81.30301-0574 MAN 81.30301-0578 MAN 81.30301-0588 MAN 81.30301-0621 MAN 81.30301-0622 MAN 81.30301-0627 MAN 81.30301-0628 MAN 81.30301-0637 MAN 81.30301-0669 MAN 81.30301-0774 MAN 81.30301-0778 MAN 81.30301-0786 MAN 81.30301-6099 MAN 81.30301-9217 MAN 81.30301-9218 MAN 81.30301-9219 MAN 81.30301-9220 MAN 81.30301-9256 MAN 81.30301-9289 MAN 81.30301-9322 MAN 81.30301-9325 MAN 81.30301-9326 MAN 81.30301-9327 MAN 81.30301-9360 MAN 81.30301-9366 MAN 81.30301-9369 MAN 81.30301-9383 MAN 81.30301-9402 MAN 81.30301-9407 MAN 81.30301-9419 MAN 81.30301-9441 MAN 81.30301-9487 MAN 81.30301-9501 MAN 81.30301-9502 MAN 81.30301-9513 MAN 81.30301-9521 MAN 81.30301-9569 MAN 81.30301-9574 MAN 81.30301-9578 MAN 81.30301-9588 MAN 81.30301-9621 MAN 81.30301-9622 MAN 81.30301-9627 MAN 81.30301-9628 MAN 81.30301-9637 MAN 81.30301-9669 MAN 81.30301-9774 MAN 81.30301-9778 MAN 81.30301-9786 MAN N1.01500-0091 MERCEDES-BENZ 017 250 86 03 MERCEDES-BENZ 018 250 80 03 MERCEDES-BENZ A 017 250 86 03 MERCEDES-BENZ A 018 250 80 03 NEOPLAN 0421.324.00 NEOPLAN 11009997 NEOPLAN 11010000 NEOPLAN 11010018 NEOPLAN 11060226 NEOPLAN 11079830 ÖAF 81.30301-0327 RENAULT TRUCKS 50 01 866 621 RENAULT TRUCKS 50 10 244 303 RENAULT TRUCKS 50 10 244 325 RENAULT TRUCKS 50 10 245 455 RENAULT TRUCKS 50 10 545 038 RENAULT TRUCKS 50 10 545 829 RENAULT TRUCKS 50 10 613 657 RENAULT TRUCKS 74 21 076 710 SACHS 49 1878 001 607 SACHS 49 1878 002 190 SACHS 49 1878 002 226 SACHS 49 1878 002 788 SACHS 49 1878 004 832 SACHS 49 1878 005 933 SACHS 49 1878 005 978 SACHS 49 1878 005 979 SACHS 49 1878 006 792 SACHS 49 1878 007 537 SACHS 49 1878 009 670 SACHS 49 1878 009 681 SACHS 49 1878 009 992 Schaeffler LuK 343 0229 10 SISU 130-210-4361 SISU 130-210-4381 STEYR 991.14.16.0034 TAM 5615602 VAN HOOL 10744647 VAN HOOL 10996021 VAN HOOL 11442963 VAN HOOL 11668620 ZF 0501.209.776 ZF 0501.212.510 ZF 0501.213.809 ZF 0501.213.978 ZF 0501.214.596 ZF 0501.214.995 ZF 0501.221.867 ZF 0501.222.373
Zastosowanie – do jakich aut pasuje
Wczytywanie...
Wczytywanie...
Zawartość zestawu / elementy w komplecie
Wczytywanie...
Kod
Nazwa
Ilość
Brak części w zestawie
Opinie i oceny klientów ARWIT
Wczytywanie...
Nie ma jeszcze opinii o produkcie

W nowoczesnych samochodach z ręczną skrzynią biegów sprzęgło jest obsługiwane przez zewnętrzny lewy pedał. Z mechanizmem sprzęgła jest on scalony poprzez łączenie hydrauliczne lub kablowe. W starszych samochodach sprzęgło jest obsługiwane przez połączenie mechaniczne. Mimo że sprzęgło może być umiejscowione fizycznie blisko pedału sterującego, niezbędne do zapewnienia jego prawidłowej pracy jest zamontowanie elementów uruchamiających w pewnej odległości od silnika. Umożliwia to jego płynną pracę ponieważ redukuje wpływ drgań jednostki napędowej. Na zmniejszenie drgań ma wpływ także odpowiednia konstrukcja zawieszenia silnika. Gdyby był on zamontowany sztywno, płynna praca sprzęgła byłaby niemożliwa, gdyż drgania wywoływane w trakcie jego pracy byłyby przenoszone na nie. Sprzęgło samochodowe zbudowane jest z tarczy, docisku i łożyska. Sprzęgło poprzez koło zamachowe łączy się z silnikiem. Głównym zadaniem koła zamachowego jest przełożenie napędu z wału korbowego na sprzęgło. Domyślnie sprzęgło jest ustawione w pozycji łączącej skrzynię biegów z silnikiem. Poprzez wciśnięcie sprzęgła następuje jego odłączenie. Sprzęgło znajduje się między silnikiem a skrzynią biegów. Odłączenie go jest niezbędne do zmiany biegów. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła jego widełki i łożysku odciągają tarcze dociskową powodując w ten sposób zwolnienie tarczy. Tarcza sprzęgłowa przylega do koła zamachowego słabiej lub w ogóle. Gdy pedał sprzęgła nie jest wciśnięty rozprężają się zamontowane w obudowie tarczy dociskowej sprężyny powodując jej przylgnięcie do koła zamachowego i obracanie się z nim. Postępujące psucie się sprzęgła trudniej jest zauważyć w nowoczesnych samochodach gdyż zamontowane w nich układy wyposażone są w samoregulatory zapewniające ich niezmienne działanie bez względu na zużycie. W przypadku starszych samochodów trzeba zwrócić uwagę kiedy sprzęgło „bierze”. Mocniejsze silniki powodują szybsze zużycie się sprzęgła. Przy zrównoważonej eksploatacji układy sprzęgła wytrzymują od 100 do 200 tysięcy przejechanych kilometrów.

esamochodoweczesci.pl Części Samochodowe